TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
1-10-2011
|
20-10-2011 11:08:59
Dag Vicky,
ik ben niet van die regio, maar via Google kan je echt heel wat vinden. Als het gaat over maximum 40 personen, dan zou ik ook eens gaan luisteren bij restaurants die je eventueel al kent en waar je graag gaat. Soms staan zij ervoor open om een avond te sluiten en exclusief voor een groep een feest te geven.
Persoonlijk ben ik nog nooit op een feest geweest waar de zaal klein genoeg was om met 40 personen niet het gevoel te hebben dat je in een enorme ruimte staat, en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor de sfeer en het eventuele dansen achteraf. Dus ik zou ook eens naar alternatieven kijken die niet meteen officieel een "feestzaal" zijn.
Groetjes en veel succes op jullie zoektocht! Hanne
|
|
Nancy
16-6-2012
|
20-10-2011 12:49:15
Hi Vicky, Probeer outfort in Hoboken eens.. (zij werken met kelders enz, is een heel aangenaam decor) http://www.outfort.com/feesten/feesten_trouw.htm Wij hebben dit ook overwogen, maar omdat we van Ekeren zijn was het een beetje te ver rijden.. De prijs valt ook goed mee groetjes Nancy
|
|
Britt
23-6-2012
|
20-10-2011 14:27:06
Hey Vicky, ik doe mijn feest in Vremde en ben zelf afkomstig van Niel Dat is eigelijk vlk naast mortsel. www.molenhuis.be groetjes Britt
|
|
Veerle
2-7-2011
|
21-10-2011 11:19:58
Wij hadden onze feest in Salons Magnus in Antwerpen Berchem, zeer mooie zaal en zeer tevreden van de catering en service.
|
|
yasmijn
24-8-2013
|
1-2-2013 15:22:20
het recreatief in wilrijk is heel leuk, betaalbaar en je kan er ook met een klein gezelschap gaan :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|