Terug naar overzicht
Hoi Kim,een tijdje terug heeft een bruidje hier een reactie gepost over een traiteur uit Opwijk.Misschien kan je daar eens horen? Zelf heb ik geen ervaring met deze traiteur.http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=364407&su... GroetjesLotte
Bedankt Lotte,heb deze al direct een mailtje gestuurd! :-)
Kim,ik weet niet of "de Rietgaard" in Bornem dat doet maar je kan altijd eens horen. Ze zijn traiteur maar ik weet dus niet of ze ook enkel dessertenbuffet doen. Wij geven ons feest bij hen ,ze zijn heel vriendelijk en schappelijk van prijs.
Oké bedankt Gitte, zal zeker eens informeren bij hen.
Hey Kim! wij geven onze trouwfuif ook in Londerzeel en zijn dus ook op zoek naar een traiteur die s'avonds een tof dessertenbuffet kan zetten.. jij een goeie gevonden ondertussen toevallig ? :)
Hoi Lien,waar in Londerzeel gaan jullie feesten ? :-) Wij in 't Centrum en hebben dus een traiteur van Opwijk geregeld voor ons dessertenbuffet. We hebben er niks van geproeft maar het zag er wel super mooi en lekker uit op hun foto'kes :-) En ze zijn zo behulpzaam met de voorbereidingen daarrond ! Dus: traiteur De Verleiding in Opwijk.Je kan hun website eens googelen, of ze bellen. Hij (Wouter) is naar ons thuis gekomen om alles te bespreken. En deze maand zijn ze samen naar de feestzaal komen zien, zodat ze weten hoe ze alles kunnen klaarzetten. Echt super service!Groetjes
woooow wij ook in t'Centrum :) en heb een afspraak maandagavond om de 'foto's te bekijken van het dessertenbuffet van de Verleiding van Opwijk :) Bij ons is het wel nog wachten tot 13 oktober ... (nu besef ik plots, Dirk van t'Centrum die zei : de 7e hebben we ook nog nen trouwer :p) - Lijkt me echt coole zaal ! Amai wil zeker wel foto's zien van jullie trouw!!!! Dan kan ik direct weten of ik moet toezeggen voor de verleiding of niet :D
p.s. gaan jullie ook een receptie geven in t'centrum, of alleen het dessertenbuffet ? :)
Wat een toeval !!! :D Anders moet je mij hier of in privébericht je email maar eens geven, dan mail ik je wat foto's door van het dessertenbuffet na ons feest.'t centrum is echt dé ideale feestzaal voor een avondfeest, ik ging hier vroeger altijd uit en nu hebben ze onlangs die zaal vernieuwd en die is echt schoon geworden ten opzichte van vroeger. Dus wij content :-)Wij geven geen receptie in't centrum, maar de obers delen wel een glaasje cava/fruitsap uit bij het binnenkomen.