Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed: CHECK :-D

20-10-2011 16:53:18
Jajaaaa!! Ik heb vandaag mijn trouwkleed gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen!Vanaf het binnengaan had ik een super relaxed gevoel, leuke sfeer en een heel fijne verkoopster.
Al die trouwjurken die in die winkel hangen, niet normaal :-D Echt heaven on earth!
Eerst een fijn babbeltje met Pauline, de verkoopster, wat ik in gedachten had en wat ik zeker niet wilde. Dat kon ik wel goed beschrijven, want ze haalde echt prachtige jurken uit de rekken, helemaal 'mijn ding' en bij de eerste was het al waaauuuw!
Van de andere trouwjurken die ik gepast heb, waren er twee ook prachtig, maar je moet zo al wat kiezen en jouw top 3 opgeven en die kwam dus echt overeen met die van mijn oma en beste vriendin! Uiteindelijk is het toch de eerste geworden en ik ben SUPERBLIJ :-D Champagne om het te vieren en de afspraken voor de volgende pasbeurten zijn ook gemaakt.
Echt een super fijn gevoel, uw droomjurk vinden :-) Ik kan al niet meer wachten om het terug aan te doen, samen met de schoenen en de juwelen en dan al denken over het kapsel en... hihiiii
Maar nu volgt het moeilijkste nog...zwijgen tegen de verloofde, want ik ben zooo enthousiast en het is nog lang zwijgen :-D

Groetjes
En aan iedereen die nog op zoek is, geniet ervan!

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1145

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 16:59:11

Super dat je het bij Le Chapeau hebt gevonden.
Ik heb spijtig genoeg mijn jurk daar niet gevonden, maar wel een zeer goede service daar.
En van welk merk is het geworden (als we dat mogen weten he :-) )

groetjes

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:09:30

Cymbeline :-)

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:24:49

die hebben idd een mooie collectie!
Ik ga 1 november nog eens terug een poging wagen voor een kleed.
En op 3 november nog eens terug naar Le Chapeau, want dan kwamen er nog wat nieuwe binnen in het genre dat ik graag zag, maar daar hadden ze deze week nog maar 1 model van binnen. Dus ben benieuwd of ik het ga vinden op 1 november bij Koonings of toch 3 november bij Le Chapeau :-)

groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:28:34

fantastisch moment e ! de eerste dagen kon ik ook niet zwijgen tegen mijn verloofde maar hij wees mij er dan wel telkens op :)... na een tijdje kan je er gemakkelijk over zwijgen alhoewel ik er blijf van dromen

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:29:08

Heel veel plezier ermee!! Laat weten op de site als je jouw droomkleedje gevonden hebt!!

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:31:24

@ Dorien: Echt wel een super gevoel! Voor jou is de grote dag wel een paar maanden sneller dan mij, gelukzak :-D

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:32:14

Zoiets zwijgen tegen je verloofde is echt moeilijk vind ik.
Ik had ook al het kleed laten zien waar ik een goed gevoel bij had, maar nog niet wauw, dus vond dat ik het toch mocht laten zien.
Maar ik denk eenmaal ik het gevonden ga hebben dat het moeilijk gaat zijn, ik vertel veel te graag alles :-)
Al een geluk dat we hierop nog wat kunnen vertellen.
Maar ik zal het zeker laten weten als ik het gevonden heb.

groetjes

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:01:41

Oooh, herkenbaar! Ik heb het er ook supermoeilijk mee om mijn mond te houden - en ik heb dan nog niet eens definitief beslist! Ben al eens gaan passen en razend enthousiast over 1 jurk van bij Elena in Deinze, maar ga ook nog eens naar Pierre-Yves dus wil mijn keuze nog wat uitstellen. Maar de verloofde wil helemaal niets weten dus ik kan hem ook nieks vertellen over hoe fijn het passen was en welke mooie dingen ik allemaal heb gezien / aangehad. MOEILIJK! ;-))

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:43:21

Ooh, ik kon hier ook niet zwijgen! Toen ik zei dat de jurk echt 'helemaal mij' was, reageerde hij verbaasd 'rood met witte bollekes zeker?'. Hij moest es weten dat ik inderdaad wit bolletjeskant heb ;)

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 19:28:00

Idd :-) Erg hé dat je dat niet kan delen met hem... Maar het is wel zo dat als de eerste dagen door zijn, dat je echt wel kan zwijgen!!! Ik moest de eerste dagen ook op m'n lip bijten zeker omdat ik nog lang getwijfeld heb tussen twee kleedjes en ik dan ooh zo blij was dat ik eruit was. Nu vind ik het geen probleem meer om te zwijgen :-) dus als je het een dag of 5 volhoud, is het ergste voorbij :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 8:23:08

Oooh...herkenbaar!
Moeilijk om te zwijgen :-) hihi!!!
Super gevoel als je hét kleedje hebt gevonden...en nu aftellen naar de eerste pas!! :-)

groetjes

Marie
30-6-2012
 Meld misbruik2-11-2011 17:32:03

Cymbeline is inderdaad zalig! Ik heb in augustus het mijne besteld, van de collectie van 2011 nog (Ecosse heet het model). Het was mijn eerste keuze en ik ben er ook superblij mee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info