Terug naar overzicht
Hey DorienEr zijn inderdaad enkele Tamaris-winkels, ik weet dat er eentje is in de shoppin van Sint-Niklaas en ook in Hasselt.Hierbji de link van de website waar je een winkel kan vinden, of zelfs online bestellen!http://www.tamaris.de/home/shopfinder/l/4/c/1.html Véél plezier!Emilie
Bij Torfs hebben ze ook redelijk wat en anders www.tamarisschoenen.nl groetjes,Celesta
heej bedankt voor u snelle reactie... op de site zie ik ze momenteel niet staan, maar ik ga alvast eens naar die winkels kijken. ik heb nog tijd tot in mei....mij deed het wel iets dat die dame van de schoenwinkel mij gewoon uitlachte 'het is winter!'. ja ik weet het wel maar toen ik vroeg wanneer ze eventueel binnen zijn volgend jaar... daar kan zij mij ook niets over vertellen! ik blijf zoeken, bedankt! x
Hoi,Ik denk dat je inderdaad best eens terug gaat in maart april, dan is het grootste deel van de lente/zomercollectie binnen bij de meeste schoenwinkels. Je hebt dan natuurlijk ook heel wat meer keuze uit pumps en zomerschoenen.Ik vind Tamaris ook een zeer goed merk en ben van plan om ook een dergelijke schoen te kopen omdat ik ook weet dat ik dat achteraf nog aandoe. Wat je ook kan doen is eens in maart april kijken op de website van brantano al de schoenen die ze hebben staan op de website en je kan ze naar een winkel laten brengen die het dichts bij jou is gelegen en dit is zonder aankoopverplichting.Sorry als sommige dit zien als reclame maar ik bedoel het zo niet (heb er als jobstudent vroeger gewerkt en daarmee is nog een beetje beroepsmisvorming )groetjes
Dorien, Je moet anders ook eens kijken bij Noë, dit is een belgisch merk dat pumps heeft in alle maten, kleuren en hakhoogte. Ik ken al zeker 1 winkel in Brussel centrum.Ik denk eraan om mijn schoenen een extra accentje te geven en deze in ons themakleur (deze is wel nog niet bepaald :-) te kopen, en dan ben ik er ook zeker van dat ik deze nog zal aandoen nadien.Groetjes
oké bedankt dames!!! ik blijf nu wat kijken maar ga dan ten laatste op zoektocht in de maanden maart en april. hopelijk vind ik er goede.misschien trek ik het mij ook wel te veel aan maar da komt dan weer doordat ik redelijk brede voeten heb en de ene voet is iets groter dan de andere... dusja dat is altijd moeilijk en wat zoekwerk! x
Hey DorienIn Brussel in de Nieuwstraat is er een winkel van Tamaris met heel veel modellen! Succes!
Hey Dorien,In Hasselt is er ook een winkel van Tamaris, enkel Tamaris...:-)Zijn super pumps, nooit pijntje aan de voetjes! Ik ben ook fan!groetjes
Lange Munt, Gent!
Kattestraat Aalst :-)Allemaal tamaris! :-)Succes nog!A.
Hey, hier in Hasselt is er ook een Tamaris winkel... wel een kleintje!GroetjesAlessia