Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - How to start??

20-10-2011 18:13:05
Hoi toekomstige bruidjes,

De teller staat wel nog op 309 dagen, maar ik zou toch al graag aan de uitnodiging beginnen.
Alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen. :-) Ik heb al enkele ideetjes, maar ik reken op jullie ervaring voor extra tips!
Bij drukker bestellen of zelf ontwerpen of via zelfstandige?

Dus ladies, geef gerust jullie tips door!

thx!

Emilie

Emilie
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1279

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik20-10-2011 18:23:57

Zelf ontwerpen of een student grafische vormgeving zoeken! :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:40:11

Wij gaan er eentje bestellen van de serie van Buromac! We vinden die supermooi en ze hebben bijpassende menu's, naamkaartjes en misboekcovers ;-). We gaan ze bestellen bij Ava, Clips of mijn nicht haar doopsuikerwinkel, tezien waar de drukkosten het beste meevallen ;-).

Groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:59:48

heej ... ik denk dat het eerst en vooral belangrijk is dat je weet of je er tijd voor wil uitrekken en of je er tijd voor hebt! als je een te druk leven hebt met werken en ... dan zou ik persoonlijk voor een drukker gaan of via internet bestellen. als je via internet besteld kan je op vele sites een gratis proefexemplaar aanvragen (per site zijn dit er meestal een stuk of 3). zo krijg je een uitgebreid zicht op wat je wil of juist niet wil!!!

ik was zelf in het begin veel te benieuwd om alles rond het organiseren te ontdekken. ik heb dus via verschillende sites uitnodigingen besteld maar ... ze vielen tegen. dan was ik wat aan het knutselen tot mijn moeder zei dat dat veel te veel werk is en we eens bij een drukker langs moesten gaan.

wij zijn dan bij een drukker langs geweest. deze kaarten kwamen het meest overeen van wat we al op internet of bij ava ofzo gezien hadden... we kregen bij de drukker 6 grote kaften mee en hebben er een heel weekend mee bezig geweest. uiteindelijk een keuze gemaakt voor een kaart..

enkele weken later kwam mijn moeder en grootmoeder hier is aan bij ons (wij wonen al samen) en ze zagen mijn zelfgemaakte uitnodiging liggen ... ja dit beviel hen wel dus ik ben opnieuw aan de slag gegaan.

om een groot verhaal kort te maken :
- zie wat tijd je hebt en wat tijd je er in wil steken
- ben je een beetje handig en doe je het graag kan het heel leuk en persoonlijk worden bv. ik werk met foto's van ons die gemaakt zijn tijdens een fotoshoot in mexico (waar we ook verloofd zijn). als je het zelf maakt kan je ook gemakkelijk met verschillende teksten werken.
- bij de drukker beginnen de prijzen per uitnodiging van een +- 1.10 euro : je kan het dus zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. denk er wel aan dat de drukkosten extra worden gerekend. wij hadden er een kaart uitgekozen waarbij de mensen allemaal dezelfde tekst op hun uitnodiging zouden hebben staan. als je bv. mensen in delen van de dag wil vragen moet je ofwel iets persoonlijks extra voor maken of extra kosten voor de drukker rekenen.

ik hoop dat ik een beetje ervaring heb kunnen delen x

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik20-10-2011 19:18:26

Al even gedacht aan een uitnodiging op video?
grtz www.discovideo.be

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 19:32:42

Wat je kan doen is inspiratie opdoen op de sites van buromac, mercard etc. Vind je daar je gading dan bestel je ze gewoon (zo hebben wij het gedaan) ofwel kan je daar van een paar kaartjes dingen combineren en zelf je droomkaartje maken :-)

Wij hadden onze save the date op DVD verstuurd (www.katrienendavid.be en dan bij over ons) en ook dit werd hééééél enthousiast onthaald. Maar voor de uitnodiging gaan we toch voor het klassieke "op papier" ook voor de oudere generatie (alhoewel toch wel iedereen er in geslaagd is onze save the date te zien).

Veel succes ermee!!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 22:06:24

Wil je een foto of een tekening? Dat maakt al een hoop verschil, met een foto kun je heel makkelijk zelf aan de slag. Je zegt dat je al wat ideetjes hebt, wat zijn die?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-10-2011 13:18:57

Ik vind de uitnodigingen op www.cartarosa.be of www.sookie.be ook heel mooi!

caroline
7-7-2012
 Meld misbruik28-10-2011 21:38:30

Wauw Katrien dat savethedate-filmpje is echt super.

Hebben jullie dat zelf gemaakt? In welk programma kan je dat doen? Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info