TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
12-5-2012
|
20-10-2011 19:42:21
Hoi Laurence
Ook wij hebben alles aansluitend in de namiddag. Wij moeten 's middags zelfs vroeger thuis zijn dus als je 's morgens op tijd op staat (waar ik geen problemen verwacht want ik ga toch meganerveus zijn mezelf kennende ;)) heb je echt wel tijd voor foto's hoor. Onze planning kan je zien op onze site (www.katrienendavid.be en dan onze dag). Daar staat wel enkel de namiddag op maar de voormiddag is vroeg opstaan, om half 8 bij de kapper zijn, tegen 9u make up en tegen 10u15 klaar zijn om de foto's te gaan maken). Ik voorzie dat wij om 12u terug hier zijn van de foto's (is ook niet superlang maar we zijn geen fotomensen en we nemen locatie's dichtbij) zodat ik me nog ff kan opfrissen en m'n make up kan laten bijwerken voor de gasten er zijn om 12u30.
groetjes Katrien
|
|
dorien
5-5-2012
|
20-10-2011 19:50:49
heej,
wij plannen ook de voormiddag bv. wanneer opstaan, douche, ontbijten, klaar maken, kapper, visagiste, wanneer is man buites huis zodat ik mij kan klaar maken,...
7 uur : opstaan, samen douchen en ontbijten 8 uur : Dorien vertrek naar de kapper (hier zal ook haar
zus, moeder en grootmoeder zijn), Kevin haalt het bruidsboeket
op en maakt zich klaar 10 uur 30 : Kevin is uit huis (afgesproken met
ceremoniemeester), Dorien
komt toe en maakt zich verder klaar (drank staat koud en koffiekoeken afbakken,
toastjes? Cupcakes?) 11 uur : suite komt toe 11 uur 30 : Kevin komt toe 12 uur : vertrek bij ons thuis naar het gemeentehuis 12 uur 30 : gemeentehuis
|
|
joyce
30-4-2011
|
20-10-2011 20:04:45
hoi,
Toch even een kleine tip, ik vrees dat die foto's achteraf er vaak niet van komen, aangezien je in de namiddag trouwt, heb je in de voormiddag toch tijd om foto's te nemen? Kwestie van achteraf geen spijt te hebben dat jullie geen foto's hebben... En op een andere dag is toch niet hetzelfde als op jullie huwelijksdag... Maar dit is mijn persoonlijk idee hé.
groetjes Joyce
|
|
Eline
7-7-2012
|
20-10-2011 22:04:21
Hoe ver is het stadhuis bij jullie vandaan? Als de ceremonie daar om 14u15 gepland staat vertrekken jullie misschien best nog iets eerder van huis?
En we kunnen nu natuurlijk niets zeggen over je ochtendplanning - bij sommigen is die echt heel krap en loopt het daar al mis.
|
|
Sylvie
20-7-2012
|
21-10-2011 8:48:05
Onze planning gaat verlopig als volgt :
7-10 ontbijt, klaarmaken, kapper, visagiste, kleed aantrekken ed. Wederhelft heeft minder werk om zich klaar te maken, maar gaat denk ik hier broodjes smeren voor s'middags 10u ontvangen van dichtste familie, getuigen, bruidskinderen 10u30 ontvangen van externe personen (ceremoniemeester, vervoer, fotograaf, cameraman) + checken van nodige gerief (ringen, boeket, misboekjes ed...) 11.15 Vertrek naar burgelijk huwelijk 11.30 - 12.30 Trouw voor de wet + receptie daar (zit er gratis inbegr.) 12.45 à 13.00u Aankomst (eigen zaak) voor receptie met broodjes. Daar worden dan ook onze foto's gemaakt. (2,5uren voor broodje te eten + foto's te maken - dit is mss wat kort?) 15.30 Vertrek naar kerkelijk huwelijk 16.00 Kerkelijk huwelijk 17.30 Vertrek naar feestzaal voor avondfeest 18.15 Aankomst feestzaal ( 18.15 tot 18.45 familiefoto's nemen) 19.00 Ontvangen van de gasten voor avondfeest. Verdere verloop in de feestzaal tot de late uurtjes.
Wij hebben dus alsook een drukke planning, maar gelukkig geef ik deze lijst aan onze ceremoniemeester en is het ook zijn taak om deze strak op te volgen.
Daar jullie niet echt iets in de voormiddag geplant hebben, zou ik die opvullen met nemen van foto's ed. Als je veel tijd over hebt die dag, ga je daar denk ik ook zenuwachtiger van worden, welk denk ik ook totaal niet de bedoeling is.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
22-10-2011 16:04:23
Wat doen jullie tussen het burgerlijk en het kerkelijk huwelijk?
|
|
Evelien
4-6-2011
|
24-10-2011 14:41:24
Hoi,
Ik zou voldoende vertrektijd inlassen want er is altijd wel iemand die een sanitaire stop nodig heeft of nog snel even iets wil zeggen tegen iemand ofzo. Dit vraagt meer tijd dan je denkt.
Voorzien zeker voldoende tijd voor foto's. Minimaal 2 uur als je een volledige reportage wil en nog naar verschilledne locaties moet rijden.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|