Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart aansnijden of niet?

20-10-2011 20:20:18
Hoi bruidjes!
vandaag hebben we het concept voor het buffet besproken met onze catering, en ik ben heel tevreden over het idee.
voor het dessert komt er een oldtimer ijskar en is het met mini dessertjes.
vind ik heel leuk, maar het aansnijden van de taart valt dan wel weg,
we kunnen er ook nog altijd een taart bij nemen hoor. maar weet niet goed wat te doen. voor mijn verloofde is dit niet belangrijk, voor mij ook niet zo, maar vindt de foto's zo mooi als het bruidspaar de taart aansnijd.
iemand een beetje raad??
alvast bedankt!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 562

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 20:24:36

ik zou dat bij mij toch niet willen missen.

bij mij staat het eigenlijk al van in het begin vast.

aansluitend op het eten zou ik graag een dessert of dessertenbuffet hebben (naargelang budget). en dan na 24uur een bruidstaart! deze wil ik absoluut na middernacht owv dat hij het mij gevraagd heeft op 6/5/2011 dan exact een jaar geleden :)!!!

ik zou het toch niet willen missen ... die foto's zijn er om altijd te blijven naar kijken :)

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 20:38:05

Ook wij gaan toch de taart doen :-) dat is toch ook zo'n magisch moment als ze ermee binnen te komen met vuurwerk op en dan zo'n pakkend muziekje :-) Lijkt me zalig romantisch :-)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik21-10-2011 10:53:16

Ik zou dit moment ook niet willen missen...
Zo een grote taart, speciaal voor ons 2 gemaakt, die wij dan nog eens mogen aansnijden...Ik zou toch nog bijkomend een bruidstaart nemen, anders ga je er later misschien spijt van hebben...

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik21-10-2011 11:07:54

Wij hadden ook een dessertenbuffet, maar hebben er toch voor gekozen om ook een taart te hebben die we konden aansnijden. Het was uiteraard maar een kleine versie van de bruidstaart, omdat een grote taart niet nodig was door het dessertenbuffet, maar dat was wel een heel mooi moment en 'k zou dat er toch niet tussenuit laten...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 11:46:20

Hey, wij hebben gekozen voor een dessertenpallet aan tafel. Wij weten dat een taart erbij gewoon te veel is en de meeste mensen het allemaal niet gaan kunnen opeten. Mijn vriend is geen taart eter en voor mij hoeft het ook niet. Wij zijn in juli naar een trouw geweest en de volgende dag toen we wat aan het napraten waren merkten we pas dat er geen taart was.

Groetjes
Alessia

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik22-10-2011 16:02:17

Misschien kunnen jullie in plaats van het aansnijden van de taart samen de eerste ijsjes uitscheppen ofzo?

benita
8-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 13:16:58

hey, iedereen bedankt voor de snelle reacties!

@Sanne: ja dat is ook nog een goed idee, zo zijn er toch ook wat leuke foto'kes om van te nemen é.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik23-10-2011 21:24:09

Wij gaan voor de taart.

Mijn neef heeft dat niet gedaan en ik vind dat echt jammer!!!
Voor mij hoort dat er gewoon bij!

xXx

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik24-10-2011 14:08:11

Het was iets wat ik er van het begin bij wou. Uiteindelijk hebben we een drielagige taart genomen. De feestzaal heeft ze volgens onze wens/foto/aanwijzigingen nagemaakt en ik was in de wolken. De foto's zijn leuk maar kwilitatief meestal niet zo goed (vuurwerk op de taart enzo geeft moeilijke foto's)

Maar het was toch zo'n mooie opener van het dessertenbuffet.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-11-2011 14:00:10

Hey!

Wij hebben een dessertenbuffet, maar gaan toch ook wel voor het aansnijden van de taart...al is het maar omdat we een hele originele taarttopper gaan hebben :-).
Kan er nog niks over verklappen, maar het is echt ZO toepasselijk bij ons...hilarisch gewoon :-).
Dus, toch de taart! :-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...