Terug naar overzicht
ik zou dat bij mij toch niet willen missen. bij mij staat het eigenlijk al van in het begin vast. aansluitend op het eten zou ik graag een dessert of dessertenbuffet hebben (naargelang budget). en dan na 24uur een bruidstaart! deze wil ik absoluut na middernacht owv dat hij het mij gevraagd heeft op 6/5/2011 dan exact een jaar geleden :)!!! ik zou het toch niet willen missen ... die foto's zijn er om altijd te blijven naar kijken :)
Ook wij gaan toch de taart doen :-) dat is toch ook zo'n magisch moment als ze ermee binnen te komen met vuurwerk op en dan zo'n pakkend muziekje :-) Lijkt me zalig romantisch :-)
Ik zou dit moment ook niet willen missen...Zo een grote taart, speciaal voor ons 2 gemaakt, die wij dan nog eens mogen aansnijden...Ik zou toch nog bijkomend een bruidstaart nemen, anders ga je er later misschien spijt van hebben...
Wij hadden ook een dessertenbuffet, maar hebben er toch voor gekozen om ook een taart te hebben die we konden aansnijden. Het was uiteraard maar een kleine versie van de bruidstaart, omdat een grote taart niet nodig was door het dessertenbuffet, maar dat was wel een heel mooi moment en 'k zou dat er toch niet tussenuit laten...
Hey, wij hebben gekozen voor een dessertenpallet aan tafel. Wij weten dat een taart erbij gewoon te veel is en de meeste mensen het allemaal niet gaan kunnen opeten. Mijn vriend is geen taart eter en voor mij hoeft het ook niet. Wij zijn in juli naar een trouw geweest en de volgende dag toen we wat aan het napraten waren merkten we pas dat er geen taart was. GroetjesAlessia
Misschien kunnen jullie in plaats van het aansnijden van de taart samen de eerste ijsjes uitscheppen ofzo?
hey, iedereen bedankt voor de snelle reacties!@Sanne: ja dat is ook nog een goed idee, zo zijn er toch ook wat leuke foto'kes om van te nemen é.
Wij gaan voor de taart.Mijn neef heeft dat niet gedaan en ik vind dat echt jammer!!!Voor mij hoort dat er gewoon bij!xXx
Het was iets wat ik er van het begin bij wou. Uiteindelijk hebben we een drielagige taart genomen. De feestzaal heeft ze volgens onze wens/foto/aanwijzigingen nagemaakt en ik was in de wolken. De foto's zijn leuk maar kwilitatief meestal niet zo goed (vuurwerk op de taart enzo geeft moeilijke foto's)Maar het was toch zo'n mooie opener van het dessertenbuffet.
Hey!Wij hebben een dessertenbuffet, maar gaan toch ook wel voor het aansnijden van de taart...al is het maar omdat we een hele originele taarttopper gaan hebben :-).Kan er nog niks over verklappen, maar het is echt ZO toepasselijk bij ons...hilarisch gewoon :-).Dus, toch de taart! :-)groetjes