Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van mijn huwelijk op 15 oktober 2011!

20-10-2011 20:53:45
Dag lieve toekomstige bruidjes en bruidegommen,
hier een verslag van de mooiste dag uit mijn leven (tot nu toe), voorbije zaterdag.

Om 5u 's morgens werd ik wakker (naast mijn ventje, ja, ik heb gewoon thuis geslapen) en ben ik nog een uurtje blijven liggen maar zonder te kunnen slapen natuurlijk.
Om 6u ben in dan opgestaan, heb ik een goed ontbijt genomen en een lekker bad. Ik kan je aanraden om net zoals ik je dag heel ontspannen te starten, dat helpt tegen de zenuwen.

Om 9u stond mijn getuige (= beste vriendin) voor de deur en zijn we samen naar de kapper gegaan.
Daarna zijn we mijn bruidsboeket nog vlug gaan halen en naar het huis van mijn ouders gereden.
Toen we bij mijn ouders aankwamen stond de visagiste daar al klaar.

Rond half 12 stond mijn toekomstige al voor de deur bij mijn ouders (in een zwarte rolls roys phantom) en ik was nog maar net klaar!
Hij belde aan, we knuffelden en de dag kon beginnen! Ik heb niet moeten huilen, de hele dag niet trouwens, thans ik normaal zo'n blijtkous ben. Mijn man zag er heeeeeel knap uit! Een zwart kostuum van Hugo Boss met een donker grijs hemd en een witte das. Heel sexy, hij zelf is een halfbloed (België - Senegal), dus was ook heel mooi met zijn iets bruinere huid.

Om 13u zijn we dan naar het gemeentehuis gegaan waar we elkaar het ja-woord gegeven hebben. Dat was heel tof, er was veel volk, het was stralend weer en de burgemeester was erg grappig, we hebben wat afglachen in dat gemeentehuis!

Daarna hebben we nog wat foto's voor de gemeente genomen en zijn we terug naar mijn ouders gereden.
Daar hebben we een glaasje gedronken en een broodje gegeten en daarna zijn we naar de lac de Genval gereden om foto's te nemen. Het was heerlijk, stralend weer, lekker warm en dan aan die vijver met uitzicht op het kasteel (hotel), heel knap. We zijn wel vergeten foto's te nemen met onze ouders en onze getuigen apart, jammer.

Na de fotoshoot zijn we naar de zaal vertrokken en daar kwamen al snel de gasten toe. Idereen was blij en we kregen ontzettend veel complimenten. Als je duizend keer wilt horen hoe mooi je bent dan moet je trouwen!
Toen we aan tafel gingen zijn ik en mijn man op een heel originele manier binnengekomen, zo op z'n 'gangster hiphop's', of hoe zou ik het kunnen omschrijven...
Het eten was een Afrikaans buffet, heerlijk.
Tijdens het eten werd er een montage getoond met kinderfoto's van mij en mijn kersverse man. Dat was wel ontroerend.

Om 22u kwamen er dan nog gasten toe voor het dansfeest.
Om 22u30 hebben we onze openingsdans gehouden, op 'everything' van Michael Bublé, het is super goed gelukt! Iedereen was wild enthousiast. En ik vond het zalig!
Tijdens die dans was ik wel heel nerveus.

Daarna hebben we de taart aangesneden, hebben we ook nog de kousenband en het bruidsboeket gegooid, wat ook heel tof was, echt veel ambi.
Ik heb de hele avond gedanst en de dansvloer heeft de hele avond volgestaan.

Het feest ging heel snel voorbij, ik heb achteraf het gevoel dat ik met weinig mensen heb gepraat. Het is ook moeilijk om te praten zeker als je meer dan 200 gasten hebt.
Rond 4u zijn we naar huis vertrokken, ik was redelijk dronken en mijn trouwkleed was onderaan helemaal gescheurd, maar ik voelde me goed!

Nu is het nog uitkijken naar onze huwelijksreis in december, we gaan naar New York en naar Florida, een rondreis maken. Gelukkig kan ik daar naar uitkijken want ik moet eerlijk zijn, ik heb toch een beetje last van het 'zwarte gat'. Je kijkt zo lang uit naar die dag en dan opeens is het daar en het vliegt voorbij. En ik zou nog wel is willen...

Maar al bij al was het werkelijk de mooiste dag die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb er intens van genoten en mijn man ook. Al die verliefdheid die er ooit was komt helemaal terug die dag, zelfs na 9 jaren samen kan ik nog steeds zeggen dat ik stapelgek ben op hem!

Aan iedereen die nog gaat trouwen wens ik een minstens even mooie trouw toe als mijn eigen trouw, het is een aanrader! Geniet ook van de voorbereidingen. Je doet het (hopelijk) maar 1 keer dus geniet ervan!
Nog veel geluk en leve het forum, ik heb heel veel gehad aan wijtrouwen.com.

Groetjes! Ine. xxxx

Ine
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1342

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 21:02:11

oh wauw! kei leuk! en van harte proficiat!

ik ben zodanig veel bezig met de trouw dat ik ook wel in een zwart gat zal vallen achteraf. daar ben ik me nu al zo goed als bewust van. maarja we kunnen maar genieten van de voorbereidingen en al wat er bij komt kijken zeker :)

maak er nog een prachtig droom-huwelijksreisje van!!!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik20-10-2011 21:41:23

Leuk om te lezen dat je dag ook zo goed is verlopen

Ik krijg er kippenvel van.

Geniet van jullie reis binnenkort!

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik20-10-2011 22:00:57

Hey Ine ,

Zag er een toffe dag uit bij jou . Ook dat idee met die kinderfoto's vind ik wel leuk . Misschien iets om bij ons ook te doen .
Nog een fantastische huwelijksreis gewenst
Groetjes Martine

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik20-10-2011 22:20:47

Hey,

super verslagje...

Groetjes Ellen

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik6-12-2011 12:11:25

Dag Ine,

we hebben er samen naar uitgekeken he, ook bij ons was het een zalige dag! (ik moet nog een verslagje schrijven)
wij zijn ook al lang samen, maar nu we getrouwd zijn, is het toch nog specialer, vind je niet?
heel veel liefde in je verdere leven gewenst!
Isabelle

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik16-12-2011 15:05:59

Hey Isabelle, het voelt inderdaad anders, en dat op een goeie manier. Je voelt je toch nog meer verbonden hé... wij zijn net terug van onze huwelijksreis, sinds vandaag. 2 weken USA, zalig. En nu genieten van het getrouwde leven. Voor jou ook heel veel liefde gewenst en een heel mooi en lang huwelijk! x

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik17-12-2011 15:17:09

Bedankt! Daar gaan we voor he!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info