Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze droomdag! 15-10-2011

20-10-2011 22:26:57
Hallo iedereen,

ik wil jullie allemaal laten meegenieten van onze dag
Voor ons was deze dag heel speciaal vermits we juist 10 jaar samen waren op die dag.

De voorbereidingen waren al gestart op vrijdagavond.
Mijn ventje is nog even overhuis gekomen om al zijn spullen op te halen en is dan met de mobilhome vertrokken naar zijn ouders om daar voor de deur te blijven slapen
Hier thuis is mijn beste vriendin (mijn getuige) blijven slapen vermits ik een zoontje van 4 jaar heb en een dochter van 1 jaar die ook klaar moesten geraken 's morgens.
Nog een beetje pech gehad met de snoepjes voor de kindjes die aan elkaar kleefden, die nog terug gefatsoeneerd, de auto nog ingeladen,... dus we lagen pas om 1:30 uur in ons bed. Kwam er nog eens bij dat de hond blafte, dus mijn dochter wakker. Hebben de 3 dames maar te samen in 1 bed gelegen, was wel gezellig

Om 7 uur opgestaan, iedereen opgefrist, kindjes wel nog in pyjama mee naar beneden, ik mij verder aangekleed.
Om 8 uur was de visagiste er (eveneens de fotografe en haar vriend de videograaf).
Om 9 uur was de kapster er.
In tussentijd zijn de kindjes dan aangekleed geweest en heeft mijn beste vriendin zich klaargemaakt.

Tegen 10:15 uur was mijn ventje er dan, wat zag hij er knap uit in zijn pak! En het bruidsboeket was helemaal zoals ik gewenst had (witte rozen, afgewerkt met een paarse heidesoort en paars lint er rond). Hij keek zijn ogen ook nogal uit
Ik had hem al gezien in pak (mee gaan kopen), maar mijn jurk was voor hem een complete verrassing. En de kindjes zagen er ook super uit, het plaatje was compleet
Ondertussen was zijn getuige ook aangekomen (zijn beste vriend en collega) en hij heeft dan met onze auto gereden met de kindjes er in. Wij zijn vervoerd geweest door onze lieve buurman

Iets voor 11 uur dan aangekomen aan het gemeentehuis, wat een volk! Dit had ik echt niet verwacht! Was gewoonweg zalig om te zien hoeveel de mensen om ons geven
De ceremonie zelf was ook heel mooi, ze nemen er bij ons echt de tijd voor (half uur lang), echt super mooie teksten uitgekozen. Ons zoontje kwam super fier de ringen brengen beetje gefoefel met het zakje, mijn ventje kreeg het niet open hihi en bij mij was het direct in orde (zal wat last hebben gehad van zenuwen).
De eerste kus als man en vrouw was ook zalig (en ja wij hebben het geriskeerd om heel subtiel te tongzoenen, dat kwam er spontaan van, wij hadden er ervoor wel eens over nagedacht, maar niet echt gemeld aan elkaar wat we wilden )
Buitenkomst met zeepbellen, hele mooie foto's al die kindjes dat er zo in opgingen en zo fier waren om een bloemetje te komen afgeven aan mij.
Foto's genomen met de suite, getuigen, kindjes, lekker genoten van het zonnetje dat zo super aan het schijnen was.

Daarna zijn we met de suite vertrokken naar 't Lepeltje in Duffel om daar een koud buffet te gaan eten. Super vriendelijke mensen, kei-lekker eten! We hebben er de volgende dag nog eens van kunnen smullen, was echt super veel.
Kunnen genieten van de tuin die er aan hing en nog wat foto's getrokken.

Tegen 17 uur waren we dan even terug thuis om op adem te komen en afscheid te nemen van de kindjes die bij de babysit gingen blijven.

Tegen 19:30 uur vertrokken naar De Lisper in Boechout voor ons avondfeest. Terug wat zenuwen
Iets voor 20 uur het volk ontvangen (was vanaf 20 uur, maar er waren heel wat mensen goed op tijd ), de cadeaus en de complimenten in ontvangst nemen,... Genieten!
Gasten werden getrakteerd met warme hapjes.
Rond 22:15 uur kwam de taart dan binnen en werd het dessertenbuffet geopend. Was ook wel een heel leuk moment, hebben nogal wat afgelachen tijdens het snijden.
Feest geopend met Les lacs du Connemara, dus de sfeer zat er goed in.
Ik heb dan een kleine speech gehouden en toen was het even een overrompeling.
We wisten dat de familieleden een speech hadden opgesteld, maar bij mij waren het 3 verschillende mensen. Eerst mijn mama, die dan na een tijdje een stukje liet vallen over mijn papa die veel te vroeg gestorven is (ik moest nog 8 jaar worden toen hij stierf aan kanker en ik ben de oudste thuis van 5) en amai, heb toen serieus geweend (was eigenlijk de eerste keer dat ik weende), al een chance had mijn zus daarna een iets grappigere speech voor te lezen, dus was er snel terug bovenop. Dan nog eens een tante die een hele lieve tekst had geschreven.
Daarna was het de beurt aan mijn ventje, ik wist al op voorhand dat die tekst heel grappig ging zijn, maar zijn tante en broer hadden zich wat moed ingedronken, dus het ging er echt wel heel grappig aan toe

Daarna onze openingsdans: Amazed van Boys 2 men, een simpele tegelplakker, maar we hebben er zo van genoten. Kon me echt in zijn nek vleien en zo genieten. Toen ik daarna keek verschoot ik wel want ze hadden een kring rond ons gevormd met allemaal van die fluoriserende stokjes
Die belanden daarna dus wel in mijn haar, jurk, mijn ventje zijn kostuum,...
Wij hebben niet vermenigvuldigt (ouders staan niet zo graag in de belangstelling en ik ben mijn schoonvader achteraf gaan halen op zijn lievelingsliedje), maar zijn er direct in gevlogen met I got a feeling van Black Eyed Peas en daaropvolgend Alors on danse van Stromae.
De sfeer zat er dus direct goed in

Rond 24 uur dan even tijd gemaakt voor het bruidsboeket gooien (eentje laten bijmaken, heeft mijn buurvrouw op het laatste moment nog gaan halen want ze vond het zonde dat ik mijn mooi boeket zou weggooien en ik ben nu ook wel blij da'k het toch heb bijgehouden), dit gebeurde op All the singles lady's van Beyoncé. Spijtig genoeg heeft mijn schoonbroer het gevangen, de dames waren niet zo content, lol maar hij heeft het achteraf dan aan mijn beste vriendin gegeven
Iets daarna was het dan mijn kousenbandverkoop op het liedje van Joe Cocker. Was ook wel een leuk moment, alleen schoot mijn voet die op de grond stond na een tijd wel in de kramp, dus was wel blij dat het na een tijdje voorbij was (duurde langer dan verwacht omdat de meneer die geld ging rond halen een beetje met de voeten van de mensen speelde , dus ik heb na een tijd zelf aangegeven dat het nu echt wel genoeg was)

En voor de rest party, party, party!!!
Het was echt gewoon weg super. Heb heel veel gedanst, af en toe eens beetje gaan praten, maar heb toch het gevoel dat ik een paar mensen vergeten ben. Maar ach, ik hoor alleen maar positieve commentaar, iedereen vond het een topfeestje.
Ben echt blij dat het zo gelopen is

Om 4 uur gingen de laatste gasten naar huis, nog alles ingeladen in de auto, dus we waren tegen 20 voor 5 thuis. Was wel blij dat mijn ventje me nog kon helpen met al die speldjes uit mijn haar te krijgen en mijn jurk los te doen, want da was de moeite

Om half 7 was mijn dochter wakker en om 8 uur mijn zoon, dus niet veel geslapen Ventje heeft wel uitgeslapen en hij heeft dan 's maandags zoontje naar school gebracht zodat ik kon uitslapen want dat was wel nodig

Bedankt voor al de nuttige tips die ik hier op het forum heb gekregen! Het was echt super leuk om hier rond te vertoeven.
Ik wil ook Bianca Wouters en haar vriend van Ellegancia in Mortsel bedanken voor de goede samenwerking. Mijn make-up was echt prachtig. Leuk jong koppeltje waar niks te veel voor is, ben echt nieuwsgierig naar het resultaat van de foto's en de video
En dan de feestzalen 't Lepeltje in Duffel en De Lisper in Boechout voor het lekker eten en al de goede zorgen.
Bedankt aan de dj Erik Bauer! Echt een topvent! De dansvloer is altijd vol gebleven, hij draaide wat de mensen vroegen, voor iedereen wat wils.

Een dag om nooit te vergeten

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 925

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik21-10-2011 9:12:00

Hey Lesley,

Heel leuk verslagje waarvoor dank. Het is toch altijd zalig om dat te lezen en te kunnen meeleven en verlangen naar wat nog komen moet.
Geniet nog maar lang na en veel geluk aan allebei!

Groetjes,

tima
8-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 10:57:13

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-10-2011 11:12:26

Zo'n fijn verslag! Je merkt dat jullie echt genoten hebben van elk moment! Nog een dikke proficiat en geniet nog maar lekker na !!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik21-10-2011 14:04:33

wauw leuk verslag!! proficiat! ben al benieuwd naar de foto's x

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik22-10-2011 12:21:00

Hey Lesley, echt moooooi! Ik kreeg al de tranen in mijn ogen seg. Zeker omdat ik me helemaal kan inleven in je verhaal hé, na het zelf ook meegemaakt te hebben.
Ik vond het fijn een trouwgenootje te hebben! Veel 'after wedding' genot! x

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik25-10-2011 13:18:47

Ik heb het trouwalbum op openbaar gezet dus normaal gezien kunnen jullie hem bekijken:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2149514731983...

Sfeerbeelden van onze trouw:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2365568093182...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...