Terug naar overzicht
hieronder het verslagje van Lesley gelezen. Die hebben een deel van hun feest in 't lepeltje gedaan en waren blijkbaar heel tevreden
Wij hebben idd ons middagfeest daar gedaan met de suite Heel vriendelijke mensen en lekker eten (veel te veel, hebben nog een deel mee naar huis genomen).Het is wel de stijl van een parochiezaal (en een beetje verouderd), maar aangekleed ziet het er wel mooi uit.Hoe het er echt aan toe gaat met een avondfeest ofzo kan ik je niet melden want wij hebben gewoon gebruik gemaakt van de achtergrondmuziek.
hey , wij hebben ook ons trouwfeest daar vastgelegt bij het t'lepeltje in duffel persoonlijk heb ik ernog geen ervaring mee maar mensen die we kennen zeide da het er goed was en we hebben er geweest en we kregen zo een ingeving van ja da is de zaal waar wij ons feest willen geven ,en werden daar ook heel vriendelijk ontvangen en kregen antwoorden op onze vragen die we hadde grtz nanske
Hey Nancy , Wij hebben ons feest daar al vast gelegd hoor , maar we weten alleen nog niet wat we gaan doen ivm het eten . Voor 150 pers 's avonds eten voorzien is voor ons eigenlijk een beetje duur , dus daarom wou ik eigenlijk eens weten hoe iemand anders het daar doet . Ons 1e idee was om een trouwfuif te geven in de feestzaal op de Lierse , dat is daar goed , en helemaal ni duur , en je hebt daar de mogelijkheid om een frietkot of zo te laten komen . Maar we konden de zaal niet meer nemen omdat ze die juist hebben vernieuwd en tapis-plein hebben gelegd in heel die zaal . Dus dansen zat er dan al niet meer in . Nu dat frietkot idee kunnen we niet doen in het Lepeltje omdat ze daar de catering zelf doen . We zijn wel heel enthousiast over de zaal en ze zijn idd heel vriendelijk , dus ik dacht , mss kunnen zij wel iets doen ivm frieten ed. . Daarom had ik gehoopt dat er iemand zou zijn hier op het forum die dat daar al heeft gedaan .
In principe hoef je geen gebruik te maken van hun eigen catering, maar dan betaal je wel huur voor de zaal. En ik weet niet of je dat nu nog kan veranderen. Wij zaten eerst te denken aan een receptie (dat gaat op zich ook nog tijdens een avondfeest, zulke hapjes) of broodjes, maar uiteindelijk is het bij ons een dessertenbuffet geworden, wel in de namiddag.