Terug naar overzicht
Hey Eline,Onze viering was in een soort kapel binnen, voor 100 mensen, en zonder micro zouden ze zeker niks gehoord hebben. Buiten heb je nog meer achtergrondlawaai, dus ik denk dat je zeker een geluidinstallatie zal nodig hebben.Wij hebben hiervoor beroep gedaan op onze DJ, die heeft dan extra materiaal voorzien voor de viering (+ installatie + bediening op het moment zelf). Wij hebben zelf ook muziek gespeeld en gezongen, en hiervoor hebben we de dag voordien ook sound check gedaan.Groetjes,Hanne
Hey, deze zomer is een vriendin van mij getrouwd en ze had ook buiten haar ceremonie gedaan! Zonder microfoon of versterker hadden we zeker niets verstaan... GroetjesAlessia
wij willen buiten ceremonie voor 60 man, en offerte voor geluid/micro's,enz. is 300 €.ik denk wel dit dit nodig is als je wilt dat alle gasten de viering kunnen horen
Bedankt voor de reacties, daar heb ik iets aan :-)
wij wouden het ook buiten maar voorzien toch een tent tegen slecht weer! micro is ook zeker nodig
Bedankt voor de tip Dorien, maar als het slecht weer is zal het gewoon binnen in onze zaal doorgaan