Terug naar overzicht
Wat versta je onder regio Waasland? Kanten Sint-Niklaas?
Wij nemen 't Schaliënhuys in Temse en heb me laten vertellen dat je kan kiezen voor een eigen traiteur.Groetjes
Wij gaan bij L'Amuse in Beveren...Zijn zelf ook van Sint-Niklaas ( Belsele ) maar vonden het toch de moeite om het daar te doen.Tot hier toe zijn we er al héél tevreden van en kijk ik er echt al naar uit!Op hun site of facebook vind je mooie foto's van de zaal en hun dessertenbuffet.Dan krijg je echt honger! ( En ze werken er met fruitsatés voor onder chocoladefontein... echt leuk)Wij nemen koud buffet dan dessertenbuffet en dan nog bruidstaart...Groetjes
Oei...Was vergeten lezen "vrij van traiteur"...Dat weet ik niet of ze dat doen...
Wij hebben ons feestje gegeven in de Oude Maalderij in Hamme. Ze staan hier ergens op wijtrouwen.com. Niet modern, maar echt een heel sfeervolle zaal, vind ik. En volledig vrij van traiteur, brouwer,...
Het Kastelenhof in Stekene is vrij van traiteur..wel nog niet geweest
Wij hebben ook gekozen voor 't Schaliënhuys in Temse.Je hebt ook nog de walhoek in sint-niklaas ,is ook een prachtige locatie en vrij van traiteur .
Domein 't Meersdael in Eksaarde is prachtig!