Terug naar overzicht
Hey Becca! Nu kun je inderdaad heel wat definitief beginnen plannen!Succes!!
Rebecca,Ik weet niet waarom maar je doet me altijd glimlachen als ik jouw berichtjes lees. Mss omdat ik dan naar je foto kijk, geen idee, maar je lijkt me zo'n grappige en lieve madame .Was de zaal dan al bezet op 6 april dat jullie hebben moeten veranderen? Jezus, binnenkort moeten de mensen hun trouwzaal boeken bij de geboorte .Geniet ervan intussen!!!
Hey hey, Een superzaal! Wij hebben daar al naar 2trouws geweest en ze waren alletwee super goed!We gingen ook voor die zaal gaan, maar omdat al 2 vrienden van ons daar hun feest gegeven hebben, hebben we besloten om een andere zaal te kiezen... Mooie tuin voor recepties, lekker eten en een grote dansvloer waar wel al 2X gefeest hebben tot de vroege uurtjes!Véél succes met de verdere planning! groetjes Ellen
Hallo,Zoekt u nog origineel trouwvervoer? Neem eens contact op met de feestkever uit Roeselare. 0491/25.10.68.
Hey Rebecca,Goeie keuze! Ik ging er ook reeds naar twee trouws en was er heel lekker! Chocolademoeulleux maken voor 150 man tegelijk die nog heerlijk lopend is vanbinnen....dat moet je kunnen!!! Dien dessert zorgt er na anderhalf jaar nog steeds voor dat ik mij goed herinner dat het eten heerlijk was :-)