Terug naar overzicht
Je kan eens gaan kijken bij Linx in Leuven.Niet echt in Brussel, maar ook niet aan de andere kant van het land :-)GroetjesTabita
Dolce Romance (http://www.dolceromance.com ) is zeker ook een aanrader. Zeer vriendelijk en ook prijsvriendelijk. Echt de moeite! Wel moet je daar een woordje Frans kunnen spreken, weet niet of dat het geval is.
Hoi Elke,De Dyone bestaat inderdaad niet meer. Op de Emile Jacqmainlaan ligt de bruidswinkel "Pronuptia" met heel mooie trouwkleedjes. In de Léon Lepagestraat zijn ook nog 2 winkels te vinden van ontwerpers die ondermeer trouwkleedjes maken. Veel succes nog met je zoektocht!Leen
Hallo Elke,ben bij Moderna te Schepdaal geweest op 8 km van het centrum van Brussel enze hebben een zeer mooie keus , vriendelijk , profesioneel en ik weet van vriendinnen dat je bruidsjurk er afgewerkt is tot in de details een aanrader om eens te gaan .Succes , Sally
ei ik heb vandaag mijn perfecte kleed Bij la louvre gekocht , echt heel leuk daar ze geven u goede raad en die vrouw wist meteen wat ik zocht . leuke ervaing !
bedankt voor de tips!Ik ben twee weken geleden bij Au Louvre geweest, maar toen hadden ze nog niets van de collectie 2012 binnen. Is dat ondertussen wel het geval Annalisa?