Terug naar overzicht
Misschien kan je best eens bellen naar winkels die Marylise verkopen, of zij deze jurk in de collectie hebben hangen.Het bruidshuis in Merksem heeft wel wat van Marylise...
Ze hebben idd Marylise maar niet dat kleedje. Ze zeggen dat wanneer ik het echt wil ze het wel kunnen bestellen maar ja als het mij dan niet aanstaat dan zit ik ermee.
Prima Donna in DeerlijkLa Sposa RoeselareZij doen alle twee Marylise :) best eens bellen :)
Scarpellini in Oostende heeft er ook zeer veel, maar dan moet je er een dagje kust van maken :-)Groetjes,
Conceptstore Marylise van Le Chapeau.Ik geloof dat deze in Bree is en misschien hebben ze het in Le Chapeau Antwerpen.groetjes
Pierre Yves in Aalst heeft het zeker! Heb het zien hangen :-). Vond het ook heel mooi maar spijtig dat het zo hoog dicht is.Groetjes!
Bij Liliane Claes in Herentals hebben ze ook Marylise. Ik weet wel niet of ze precies dat kleedje hebben, maar zou zeker eens bellen.
Ik heb ook een Marylise van bij Couture Elena... Ze hebben enorm veel Marylise kleedjes,dat van jou heb ik wel niet zie hangen. Maar heb er ook niet opgelet aangezien het voor mij bovenaan te gesloten was. Misschien idd eens even bellen naar de winkels waar je zou willen gaan.
Bij Maxim's Couture in Aarschot en Mechelen hebben ze ook Marylise!
al eens bij couture Rachel gaan kijken in Temse? ze hebben daar ook marylisse maar of ze dat kleed hebben, weet ik niet. Normaal moeten ze dit toch kunnen bestellen?
Zeker bij Pierre Yves in Aalst en bij Elena in Deinze. Heb het bij beiden zien hangen.Veel succes!
Bij bruidshuis Ellen in Oostburg hebben ze hem! Het is wel niet bij de deur hé!!Groetjes