Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

21-10-2011 18:23:34
Hey medebruidjes en -gommetjes,

Ik zit wat verveeld met de planning...
We trouwen om 10u30 voor de kerk. om 9u00 komt mijn gommetje mij ophalen en drinken we nog allemaal samen iets bij ons thuis, dan gaan we samen naar de kerk. Maar na de kerk er moeten natuurlijk nog foto's genomen worden, en we weten niet wat we best zouden doen. We eten 's middags al in de zaal samen met de suite, nonkels en tanten en oma's en opa, we twijfelen nu of we eerst zullen meegaan naar de zaal en dan vertrekken voor de foto's na het eten maar dan zal het al snel 14u00 of iets later voor we kunnen vertekken voor de foto's en de eerste receptie willen we om 16u30 laten beginnen tot 18u30 en dan de receptie met aansluitend het avondfeest. Ofwel laten we ons afzetten aan onze foto locatie en eerst de foto's nemen na de kerk dat de familie al door kan gaan naar de feestzaal en al start met aperitieven voor wij toekomen... Ik weet ook niet hoeveel tijd we best nemen voor de foto's?
Iemand goeie ideetjes, laat maar komen :-)

groetjes!

Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 584

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik21-10-2011 18:58:28

Wij hebben een kleine 3u de tijd genomen voor de foto's, we doen wel enkele locaties dus moeten ook verplaatsen, maar alles is vrij dicht bij elkaar.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik22-10-2011 8:54:34

Hoi Ellen,

Bij ons is er ook een lunch voorzien om 14u30 met de suite en om 18u00 begint de receptie. Maar wij gaan toch eerst mee naar de feestzaal om daar nog een toast uit te brengen en misschien nog rap een hapje mee te eten en dan gaan we vertrekken voor foto's te maken. Ik heb al veel horen zeggen dat je die dag toch niet echt honger hebt en veel kan eten... Onze fotograaf heeft gezegd dat we 2uurtjes nodig hebben voor foto's te gaan maken, dus dan wordt het eigenlijk wel nog haasten :-)

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik22-10-2011 23:45:49

Ik denk persoonlijk dat je na de lunch nog wel voldoende tijd hebt om foto's te nemen...als het niet te veraf is...wij trouwen voor de wet om 10u30 en moeten in onze feestzaal zijn rond 14u30 voor de viering die begint om 15u...dus we gaan eerst ook ietske kleins eten en dan op fotoshoot...ik denk dat dat wel doenbaar is. Veel succes nog!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...