Terug naar overzicht
Mij vertelde ze dat je best je lingerie/schoenen/... voor je eerste pas kunt hebben. Ik heb mijn kleedje in juni gekozen en op 17 december mag ik terug voor mijn eerste pas. Op 10 november ga ik met mijn mama op lingeriejacht, de schoenen en juwelen heb ik ondertussen al...Hihi het kriebelt al!Dus gewoon gaan kijken wanneer je er zin in hebt...alles wat al in orde is, is in orde en hoef je je ook geen zorgen meer over te maken!Lieve groetjesChantal
Ik denk dat niks te vroeg is! Nu ben ik constant alert voor schoenen, juwelen en ondergoed en vanalles :-) ik wil alles hebben tegen mn eerste pas in februari. Maar alles wat je hebt is des te beter voor je eigen gemoedsrust haha Dus ik zou zeggen go for it!
Ik heb mijn eerste pas in maart en wil ook alles tegen dan hebben (dat vroegen ze ook in de bruidswinkel :-)). Ik ben al druk bezig met het zoeken naar juwelen en zal binnenkort ook al eens beginnen uitkijken naar lingerie (al weet ik nog niet goed wat ik hiermee ga doen: merk of niet) :-). Schoenen, daarvoor ga ik wachten op de lente-collectie van februari-maart want nu vind je niet zo heel veel witte schoenen ;-).Groetjes!Evelien
ik ben er ook al na op zoek ook omdat ik nog al een moeilijk maat heb een voor strapless jurk heb gekozen gaat het niet mee vallen denk ik dus ja wat is te vroeg. francis
mijn eerste pas is pas in juli :-( nog zooooo lang wachten.@francis: ik ga gewoon naar een echte lingerie winkel en daar meten ze je maat op en bestellen ze eender wat ( alleja bij de mijne toch)
Hey Sara, ik vind het redelijk vroeg. Als je het hebt voor je eerste pas is dat voldoende.Ik ben ook naar een lingeriezaak gegaan en gewoon laten bestellen.Maar wel een kanttekening ik heb op mijn finale bestelling een 1.5 maand moeten wachten.Mijn eerste pas was in oktober en ik ben beginnen te zoeken in augustus.Allé zoeken - ik heb 1 winkel gedaan
Ik ben van plan naar alle accessoires te zoeken in januari in de solden, behalve misschien de schoenen waarvoor ik wellicht best op de lentecollectie wacht (ben van plan geen speciale bruidsschoenen te kopen, ik hoop iets in de gewone schoenwinkel te vinden).
Ik ben vorige week ook langsgeweest in de lingeriewinkel waar ik altijd ga,omdat er opendeurdag was. De mevrouw zei toch van nog even te wachten tot januari,wanneer de nieuwe zomercollectie uitkomt. Ik ga dat dan ook doen.Naar juwelen,haaraccesoires en schoenen ben ik wel al aan het uitkijken,want schoenen vinden is voor mij altijd een ramp.Ik ga ook gewoon tegen mijn eerste pas alles zien bij elkaar te krijgen. En dat is pas in mei,dus heb nog veel tijd.Groetjes
Ik heb in december mijn eerste pas en heb al schoenen, een haaraccesoire en een kousenband. Lingerie moest ik meenemen naar de pas, omdat ze waarschijnlijk lusjes ofzo zullen naaien in de jurk zodat er niks komt piepen. Dus in november zal ik es zien. Voor juwelen ga ik nog wachten, ik heb een juwelenzaak gevonden waar je met je jurk aan juwelen kan komen passen ;) Of juwelen kan meenemen en ze thuis op je jurk passen, dus dat zal pas voor maart-april zijn.
Mijn eerste pas is in februari, maar ik denk dat ik toch mss niet lang meer ga wachten om mijn lingerie te kopen, om mij jurk te kiezn had ik een felrode bustier aan, en het model was perfect zei de verkoopster. Dus ga ik die gewoon halen in het wit, maar ik denk dan ook nog als ik iets vermager, hopelijk word mij bh dan niet te groot, en als ik iets later ga kijken in de lingeriewinkel als ze nog die bustier kunnen vinden,....Dus ik weet nog niet echt wat ik ga doen :-) Van de schoenen heb ik nog totaal geen idee, rondkijken en zien wat mij bevalt... En zorgen dat ik ze tegen februarie gevonden heb :-)
Ik heb deze zaterdag mijn kleed gekozen en moet pas in april terug voor mijn eerste pas. het is echter een strapless kleed en ik heb nogal een lastige bh-maat. Daarom ga ik dit weekend al op zoek naar een bh. Voornamelijk om mezelf gerust te stellen? dus in dat opzicht is er niets mis mee dat je al zo snel begint te zoeken. Langs de andere kan houd ik er ook rekening mee dat ze mijn bh allicht zullen moeten bestelen, wat een tijd kan duren. Dus in het kader van eventuele bestellignen zou ik zeggen (beter te vroeg dan te laat'