Terug naar overzicht
Ah das goed nieuws! En er direct terug ingevlogen haha :-) Super!
hey bruidje to be, leuk om lezen ! We trouwen op dezelfde dag en ook ik heb een lange ziekte (bijna) achter de rug dus versta je volkomen ;-)Liefs vero
Zijn jullie dan al voor de wet getrouwd? Ik vraag het gewoon omdat wij net een huis gekocht hebben en vraag me af of we nu best nog snel voor de wet trouwen of niet..Groetjes
Neenee..we zijn nog niet voor de wet getrouwd zenne...Maar we zijn al wel naar de notaris geweest om alles rond de huwelijksakte in orde te maken (+ ook onze testamenten). En daar wordt alles dus ook in geregeld voor het huis aangezien mijn vriend een groot deel meer in het huis heeft gestoken dan ik.Ook als er met ons nu iets zou gebeuren dan is het tenminste toch allemaal al geregeld via testament.Onze huwelijksakte wordt op 7 november verleden en die moeten we meebrengen naar de ondertrouw ergens in januari. Da's volgens mij nu nog niet rechtsgeldig voor het geval dat we uit elkaar zouden gaan, maar dan is er ten minste al iets op papier gezet. Maar we zijn ook niet van plan om uit elkaar te gaan, dus is ook niet erg dat dit nu nog niet rechtsgeldig is. Voor de testamenten zijn nu al belangrijk voor het geval er met één of beiden iets zou gebeuren (klop op hout), waar we uiteraard ook niet aan willen denken!Lieve groetjesChantal
Ey Chantal!Leuk om te zien dat het zo vooruit gaat e:).Ik heb zaterdag een afspraak bij La Tiara, zal je laten weten hoe het er geweest is:).Dit weekend hebben we ook een praatpaal gereserveerd. We vonden het eerst nogal duur, maar ik ben hier via het forum aan een goedkoop adresje geraakt :). Ben eens benieuwd naar het resultaat.Veel plezier nog met alle voorbereidingen!