Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles zit weer in een stroomversnelling...JEEJ!

21-10-2011 21:00:34
Hoi lieve mede-bruidjes

Ik ben super gelukkig, want na 5 weken ziek te zijn ben ik er weer helemaal boven op en nu zit alles ook weer in een stroomversnelling voor de trouw! JEEJ!

Wat staat er op de planning:
- Morgen gaan we pasfoto's laten maken, zodat we binnenkort ons paspoort kunnen gaan laten maken (aangezien we naar de Seychellen trekken kom je er met een gewonde ID niet in)
- 5 november: gaan mijn ventje, de schoonmama en ik voor zijn kostuum zien..eerst bij Deville (Turnhout) en daarna bij Merlet (Oud-Turnhout)
- 7 november: moeten we opnieuw naar de notaris, dan wordt de huwelijksakte al verleden (lekker goed op tijd, maar was ook belangrijk i.v.m ons huis).
- 10 november: gaan mijn mama en ik op lingeriejacht bij La Tiara in Antwerpen
- 12 november: hebben we een afspraak bij Fede Di Oro voor onze trouwringen te gaan uitzoeken
- 17 december: eerste pas van mijn trouwjurk (hihi...heb nu al zoveel kriebeltjes...eindelijk mijn droomjurk nog eens mogen aandoen! Echt super!

En ondertussen zijn we elke dinsdagavond danslessen aan het volgen, die echt leuk zijn om te doen. Zelfs mijn vriend is echt enthousiast en het lukt echt verbazend goed! Ook hebben we net een Praatpaal besteld voor onze dag, dus da's ook in orde!

Als ik het zo allemaal opgelijst zie, word ik nog gelukkiger! Echt leuk dat ik er na zo'n rotperiode weer helemaal in kan vliegen!

Veel succes aan iedereen nog met jullie voorbereidingen...hopelijk genieten jullie er ook zo van!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 663

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik21-10-2011 21:33:42

Ah das goed nieuws! En er direct terug ingevlogen haha :-) Super!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik22-10-2011 13:39:40

hey bruidje to be, leuk om lezen ! We trouwen op dezelfde dag en ook ik heb een lange ziekte (bijna) achter de rug dus versta je volkomen ;-)

Liefs vero

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik22-10-2011 23:36:36

Zijn jullie dan al voor de wet getrouwd? Ik vraag het gewoon omdat wij net een huis gekocht hebben en vraag me af of we nu best nog snel voor de wet trouwen of niet..

Groetjes

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik23-10-2011 19:31:38

Neenee..we zijn nog niet voor de wet getrouwd zenne...

Maar we zijn al wel naar de notaris geweest om alles rond de huwelijksakte in orde te maken (+ ook onze testamenten). En daar wordt alles dus ook in geregeld voor het huis aangezien mijn vriend een groot deel meer in het huis heeft gestoken dan ik.

Ook als er met ons nu iets zou gebeuren dan is het tenminste toch allemaal al geregeld via testament.

Onze huwelijksakte wordt op 7 november verleden en die moeten we meebrengen naar de ondertrouw ergens in januari. Da's volgens mij nu nog niet rechtsgeldig voor het geval dat we uit elkaar zouden gaan, maar dan is er ten minste al iets op papier gezet. Maar we zijn ook niet van plan om uit elkaar te gaan, dus is ook niet erg dat dit nu nog niet rechtsgeldig is. Voor de testamenten zijn nu al belangrijk voor het geval er met één of beiden iets zou gebeuren (klop op hout), waar we uiteraard ook niet aan willen denken!

Lieve groetjes

Chantal

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:12:13

Ey Chantal!

Leuk om te zien dat het zo vooruit gaat e:).
Ik heb zaterdag een afspraak bij La Tiara, zal je laten weten hoe het er geweest is:).
Dit weekend hebben we ook een praatpaal gereserveerd. We vonden het eerst nogal duur, maar ik ben hier via het forum aan een goedkoop adresje geraakt :). Ben eens benieuwd naar het resultaat.

Veel plezier nog met alle voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...