TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
10-7-2006 18:24:03
Leuk he, als je ze zelf maakt? Bij ons is het eigenlijk vrij vlot gegaan hoor! Ook alles zelf gedaan, en ik moet er nog wel een hoop in elkaar knutselen, maar da gaat vrij vlug. En de prijs valt bij ons toch ook mee zenne: we zullen voor materiaal aan zo'n 100€ zitten!
Dus, als je creatief bent, zeker zelf doen! Het is persoonlijker, je hebt er veel voldoening van, en het is toch goedkoper hoor.
Heb je geen fotootjes van je uitnodiging, Vicky? Ben wel benieuwd!
katrien.luytens@telenet.be
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
Marlies
20-12-2007
|
10-7-2006 19:52:21
Wij willen ook onze kaartjes zelf in elkaar knutselen, maar zitten eventjes vast met de voorkant. Hoe knutselen jullie die in elkaar? We hebben al zo'n enbossing gekocht, en daar kun je knap relief mee maken, maar we weten ni goe hoe we de rest van de voorkant moeten opfleuren. Moesten jullie leuke ideeen hebben, mogen jullie die altijd laten weten. Groetjes
|
|
Katrien
26-8-2009
|
10-7-2006 20:41:33
Marlies, wij hebben gewoon allerlei sites bekeken met aankondigingen, en daar een aantal uitgekozen die we mooi vonden en die te doen waren. We hebben dus maw een kaart nagemaakt, maar dan onze eigen stempel erop gedrukt.
Ik denk ook wel dat het belangrijk is het jezelf niet te moeilijk te maken. Want dat gaat, denk ik, ten koste van de kwaliteit van je kaartje.
groetjes Katrien
|
|
Lieve
1-9-2006
|
11-7-2006 7:39:29
Hey Vicky,
ik ben echt blij voor jou. Ik weet hoeveel werk je eraan gehad hebt, en ik ben zeker dat ze prachtig zullen zijn. Eens de reacties beginnen te komen, zal je blij zijn dat je het zo hebt aangepakt!
Groetjes, Lieve
|
|
Phyllis
|
11-7-2006 8:10:18
Proficiat meid!!
Ik had de moed niet echt om ze zelf te maken, zeker niet toen ik zag dat het financieel op hetzelfde neerkwam. In ieder geval, je mag trots zijn op jezelf en je zal ongetwijfeld fijne reactie krijgen!
Groetjes,
Phyllis 28/07/06
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|