Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen af!!!

10-7-2006 17:54:07
Hey

Onze uitnodigingen zijn af!!! Ik was in april begonnen omdat ik dacht dat tegen dat ik ze zou versturen ze dan allemaal zouden klaarliggen. Maar ik ben nu pas klaar, dus zal ze ook al meteen moeten versturen.

Ik heb ze helemaal zelf gemaakt en ben er wel trots op MAAR... zoveel werk had ik neit verwacht, en op den duur was ik het echt wel beu. En ze kwamen op den duur bijna even duur uit als dat we iets hadden gekozen.

Dus aan de bruiden die nog twijfelen... Tenzij je heel graag creatief bezig bent zou ik voor de drukker gaan.

Als we in de toekomst geboortekaartjes nodig hebben zullen we ze niet zelf maken...

Maar soit ze zijn af en ik zen content! En het doet wel deugd als ik er een complimentje over krijg want dat is dan echt aan mij gericht en niet aan de drukker.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 516

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-7-2006 18:24:03

Leuk he, als je ze zelf maakt?
Bij ons is het eigenlijk vrij vlot gegaan hoor! Ook alles zelf gedaan, en ik moet er nog wel een hoop in elkaar knutselen, maar da gaat vrij vlug.
En de prijs valt bij ons toch ook mee zenne: we zullen voor materiaal aan zo'n 100€ zitten!

Dus, als je creatief bent, zeker zelf doen! Het is persoonlijker, je hebt er veel voldoening van, en het is toch goedkoper hoor.

Heb je geen fotootjes van je uitnodiging, Vicky? Ben wel benieuwd!

katrien.luytens@telenet.be

groetjes
Katrien
30-9-2006

Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik10-7-2006 19:52:21

Wij willen ook onze kaartjes zelf in elkaar knutselen, maar zitten eventjes vast met de voorkant.
Hoe knutselen jullie die in elkaar?
We hebben al zo'n enbossing gekocht, en daar kun je knap relief mee maken, maar we weten ni goe hoe we de rest van de voorkant moeten opfleuren.
Moesten jullie leuke ideeen hebben, mogen jullie die altijd laten weten.
Groetjes

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-7-2006 20:41:33

Marlies, wij hebben gewoon allerlei sites bekeken met aankondigingen, en daar een aantal uitgekozen die we mooi vonden en die te doen waren. We hebben dus maw een kaart nagemaakt, maar dan onze eigen stempel erop gedrukt.

Ik denk ook wel dat het belangrijk is het jezelf niet te moeilijk te maken. Want dat gaat, denk ik, ten koste van de kwaliteit van je kaartje.

groetjes
Katrien

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-7-2006 7:39:29

Hey Vicky,

ik ben echt blij voor jou. Ik weet hoeveel werk je eraan gehad hebt, en ik ben zeker dat ze prachtig zullen zijn. Eens de reacties beginnen te komen, zal je blij zijn dat je het zo hebt aangepakt!

Groetjes,
Lieve

Phyllis

Meld misbruik11-7-2006 8:10:18

Proficiat meid!!

Ik had de moed niet echt om ze zelf te maken, zeker niet toen ik zag dat het financieel op hetzelfde neerkwam. In ieder geval, je mag trots zijn op jezelf en je zal ongetwijfeld fijne reactie krijgen!

Groetjes,

Phyllis
28/07/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info