Terug naar overzicht
en zijn de schoonouders geen optie?
Ik zou persoonlijk voor optie 2 gaan.Het zal al raar zijn voor je papa om je mama terug te zien en dat dan in zijn eigen huis.Denk dat de sfeer beter gaat zijn als je het op je appartement doet.Mss dat ze hun dan iets meer kunnen ontspannen.Ik heb zelf ook niet het moment van de trap maar mij stoort dit niet.Er zijn er natuurlijk ook die dat moment niet willen missen.En dan is de situatie al wat moeilijker.Je kunt mss ook de morgend in het ouderlijk huis laten door gaan.En de lunch op het appartement.groetjes wendy
Ga voor het trapmoment, als dat altijd je droom geweest is !Receptie op het appartement ?Moeilijk hè, iedereen willen tevreden stellen.Maar het is jullie grote dag !Succes !
k vind da een goe idee van wendy: bv thuis gaan slapen: foto's van je kleed aan de kast, de langgedroomde trap. En dan de lunch op jouw appartementje dan is da nie zo erg voor je zus en is iedereen ontspannen en heb je het beste van de 2 opties?Liefs, vero
Hé ja, dat is inderdaad een goed idee om de twee te combineren. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht Bedankt!
zo zijn wij aan het zoeken geweest voor onze viering ergens laten door te gaan ...- mijn ouders zien het niet zitten : het is wel een tijdje rijden van het gemeentehuis en van onze feestzaal, hun hof ligt er niet bij zoals ze zouden willen - zijn ouders zijn gescheiden en kunnen elkaar niet uitstaan (doorwegend in heel de families)==> onze huurwoning dan maar voor onze viering. na de viering willen we wel klinken met een hapje en een drankje maar daar moeten we dan ook nog maar voor zorgen... zo weten we dat iedereen die wil komen kan komen en zo moet mijn familie niet ver rijden tussen de viering en het avondfeest ik zou dus voor optie twee gaan ... jullie appartement