Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring gekozen

22-10-2011 21:07:03
Hey vandaag de ring gevonden en besteld hehe
dankzij een tip van iemand hier op het forum ben ik bij Christophe Caenepeel in Gent terecht gekomen.
Man man man wat heeft die mooie dingen zeg....
Echt super gewoon en qua prijs veel veel voordeliger dan in een juwelier.
Kvoel me zo happy, mijn hele weekend kan niet meer stuk.
Ik ben niet gegaan voor een traditionele trouwring omdat dat niet mijn stijl is maar voor een gevlochten model.
mja.... wou het gevoel gewoon ff van me afschrijven !

grtz
Isabel

isabel
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 769

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik22-10-2011 22:16:40

Leuk nieuws! En goeie tip Trouwens, wij zijn ook van Gent, ik ga eens loeren op zijn website. Geniet nog na van je aankoop!

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik23-10-2011 10:48:29

mooie ringen op de website !!!rond welke prijzen moeten we rekenen ?

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik23-10-2011 11:24:22

hangt er vanaf wat je kiest.
Tussen de 400 en ... € denk ik
De mijne was iets van een 1500 € die van mijn toekomstige 387 € (gewone band omdat hij die toch op het werk niet mag dragen).
Hangt er allemaal vanaf hoeveel steentjes, hoe dik enz hé
Ik kan je wel zeggen dat die van mij bij de juwelier zo'n 700 € duurder nog was.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...