Terug naar overzicht
Als je vrienden/familie hebt die er kunnen meebrengen, des te beter. Maar anders hebben ze in de ikea vrij goedkope glazen.
als het in het plastiek mag zijn (misschien ook glas dat weet ik niet zeker) ... heel veel keus bij ava
Ik zou voor plastiek kiezen :-). Deze zijn goedkoop en kan je nadien gewoon wegsmijten, zo moet er niemand op je trouwdag heel de afwas staan doen ;-).Groetjes!Evelien
wij hebben de goedkope van de ikea en nog geen spijt van had deze worden regelmatig gebruikt voor verjaardagsfeestjes , doop van ons kindje , bbqs af en toe sneuvelt er 1 maar dat vind ik nie erg liever deze dan van mijn mooi service afwassen ook niet mijn ding ik prop alles in de vaatwas en die goedkope glaasjes van ikea zijn niet groot en passen perfect
Hey An, inderdaad, de goedkoopste champagneglazen in de ikea kosten 3,5€ voor 6 stuks ... Dat kan later nog altijd goed van pas komen voor andere gelegenheden. En champagne drinken uit een echt glas of eentje van plastiek is toch wel een héél groot verschil!Grtjs
Wij gaan de lunch ook laten doorgaan bij mijn ouders. Mijn moeder heeft zelf een 8-tal champageglazen en zelf hebben we er een 12-tal. Deze gaan we dus allemaal gebruiken. Het zijn dan misschien niet allemaal dezelfde maar dat maakt mij niet zoveel uit. Voor plastic zou ik zelf niet gaan.