Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praktisch vraagje

23-10-2011 10:06:21
Nog even een vervolg op mijn vraag 'waar broodjeslunch houden'. We hebben dus besloten om 's morgens bij mijn ouderlijk huis een glaasje te drinken, namiddag gaat de broodjeslunch door in ons appartement. Nu even een rare vraag: waar halen jullie zoveel champagneglazen??? :-D Het zijn toch wel ongeveer 20 stuks. Huren? Kopen? Lenen?

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 533

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik23-10-2011 10:19:50

Als je vrienden/familie hebt die er kunnen meebrengen, des te beter. Maar anders hebben ze in de ikea vrij goedkope glazen.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-10-2011 12:24:13

als het in het plastiek mag zijn (misschien ook glas dat weet ik niet zeker) ... heel veel keus bij ava

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 12:43:33

Ik zou voor plastiek kiezen :-). Deze zijn goedkoop en kan je nadien gewoon wegsmijten, zo moet er niemand op je trouwdag heel de afwas staan doen ;-).

Groetjes!

Evelien

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 13:34:24

wij hebben de goedkope van de ikea en nog geen spijt van had deze worden regelmatig gebruikt voor verjaardagsfeestjes , doop van ons kindje , bbqs af en toe sneuvelt er 1 maar dat vind ik nie erg liever deze dan van mijn mooi service afwassen ook niet mijn ding ik prop alles in de vaatwas en die goedkope glaasjes van ikea zijn niet groot en passen perfect

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik23-10-2011 15:24:24

Hey An,

inderdaad, de goedkoopste champagneglazen in de ikea kosten 3,5€ voor 6 stuks ... Dat kan later nog altijd goed van pas komen voor andere gelegenheden. En champagne drinken uit een echt glas of eentje van plastiek is toch wel een héél groot verschil!

Grtjs

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 8:21:27

Wij gaan de lunch ook laten doorgaan bij mijn ouders. Mijn moeder heeft zelf een 8-tal champageglazen en zelf hebben we er een 12-tal. Deze gaan we dus allemaal gebruiken. Het zijn dan misschien niet allemaal dezelfde maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Voor plastic zou ik zelf niet gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...