Terug naar overzicht
Wij zijn daar gisteren naartoe geweest... Ik vond het z'n 8 euro inkom echt niet waard... We zijn niet naar de modeshow geweest want ik heb m'n kleedje al en wou het risico niet lopen dat hij het al zou zien en we waren daar op minder dan een half uur terug buiten (en daarbij horen dan nog 2 deelnames aan een wedstrijd waar we toch telkens vijf minuutjes mee verloren). Er staan echt niet veel standhouders :( Ik was toch teleurgesteld.Groetjes
hier ook geweest en zeker zijn 8 euro niet waard. We waren op 1.5 uurtje rond. zeker niet de moeite.
heylah ben net terug, en het was die 8euro inderdaad niet waard...we waren in 15min rond! Hier een boekje,daar een zakje meegekregen en we stonden al terug aan de inkomst...dusja! Binnenkort is wel een grotere beurs in Leuven...ik geloof het weekend van 5-6 november! Dus misschien toch wat meer te zien daar...Doeiii
Ik was ook erg teleurgesteld!Zoals jullie al hebben vermeld, echt zijn geld niet waard en op een half uurtje terug buiten!Is de trouwbeurs in Leuven groter?grtjes
Hey Kelly, ja naar het schijnt wel ja... die mevrouw die aan de uitgang het tijdschrift For Lovers uitdeelde (verkocht) die zei inderdaad dat het daar al een pak groter zou zijn, met meer standhouders. 14 en 15 januari heb je ook zo'n grote beurs in de grenslandhallen in Hasselt. Ik was er dit jaar in januari ook geweest en het was echt wel de moeite! Heb daar ook mijn ceremoniemeester,fotograaf en vervoer gevonden dusja...echt de moeite ja! Groetjes xxx
Dan ga ik in januari nog eens in Hasselt kijken denk ik...Ik zoek vooral nog ideetjes rond decoratie, hoewel ik dat 'champagnekarretje' ook wel leuk vond. :-)
Ik vond het ook maar heel kleintjes, maar wij zijn wel naar de modeshow geweest en dat maakte het voor een deel goed. Ik heb er wel onze videograaf, dj en mijn mogelijke trouwkleed gevonden, dus het was voor iets toch goed :DgroetjesAlessia
Jurgen,kan je me hier mss een richtprijs van doorgeven? Grtjes!
Dat klinkt idd wel ok. Toch iets om over na te denken als we nog wat budget over hebben dan! :-)