Terug naar overzicht
Ik heb haar ook eens een mailtje gestuurd, was ook op zoek naar iemand maar wist niet goed waar te zoeken. Zie waarvoor dit forum allemaal goed is, hopelijk is ze nog vrij op onze dag.
Hey Evelien,Het is makkelijk als 1 persoon je haar én make-up kan doen op je dag!En toch een geruststelling als de proef super is meegevallen!!groetjes!
@ Inge: ja dit forum is zeer handig! ;-) Heb er ook al veel aan gehad ;-).@ Sandra: ja dat is echt veel makkelijker vind ik persoonlijk maar hier in regio Aalst is dat heel moeilijk te vinden blijkbaar.... Maar het is supergoed meegevallen en de echte proef voor het huwelijk moet nog komen dus ;-). Maar nu ben ik inderdaad al wat geruster dus ben echt blij ;-).Groetjes!
Hey evelien, dat is super voor jou, kan aannemen dat jou dat supergelukkig en gerustgesteld maakt. Een vraagje, weet je soms of ze aan huis komt voor bruidskapsels?Liefs, Veroke
@ Veronique: bij mij heeft ze allesinds haar en make-up gedaan en ze zal dus ook mijn bruidskapsel (ja ben ik inderdaad vergeten vermelden in mijn tekstje blijkbaar ;-)) en bruidsmake-up verzorgen voor de grote dag ;-). Of ze ook enkel voor een bruidskapsel ook aan huis komt, weet ik niet, want ik ga voor het totaalpakket ;-).Groetjes!
Hey EvelienIk ben ook op zoek naar iemand voor Make-up en haar. Weet je toevallig hoeveel het ongeveer kost voor haar en make-up? Heb je eventueel contactgegevens?Merci!Nawal
Heyhey,Om tot in Aalst te komen vraagt ze 125 eur à 150 eur voor haar en make-up incl proef :-).Ik heb haar gevonden via http://valeriederoeckmakeup.carbonmade.com/aboutGroetjes!Evelien
Hoi EvelienIk heb haar ondertussen ook gevonden en al gecontacteerd! De 17e kan ik al gaan voor een test kapsel en make-up... Spannend want dan gaat het snel gaan...Bedankt hé!GroetjesNawal