TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
21-10-2011
|
23-10-2011 14:46:51
hangt ervan af wat je wil maar ik heb iets laten maken bij tohaveandtohold , heel persoonlijk en op maat gemaakt voor een zeer betaalbare prijs , kijk maar eens op de website veel succes Tania
|
|
Sara
10-9-2011
|
23-10-2011 17:17:33
Hey! Ik heb de lingerie in mijn 'vaste' winkel gehaald! ;) Dit was een setje van Marie-Jo. De andere accerroires heb ik eigenlijk allemaal in de bruidswinkel (Le Chapeau Antwerpen)) zelf gekocht (oorbellen, ketting, speldjes, draaispeldjes,..) Mijn trouwschoenen (Linea Raffelli) heb ik een bruidswinkel in Hasselt gehaald (Linx).
|
|
Sonja
12-5-2012
|
|
|
Leentje
|
24-10-2011 9:51:00
zeker eens kijken op etsy.com, bij 'huwelijk' en online, goed op tijd, bestellen!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
24-10-2011 11:05:20
Mijn juweeltjes heb ik op basis van mij jurk laten maken bij Elke Van Herck in Herentals http://www.elkevanherck.com/ Schoenen komen van Bij Van Loock in Zandhoven http://www.vanloock.com/ Door de snit van mijn kleed was een BH niet nodige en had ook niet mooi geweest. Ik ben gewoon een slipje gaan halen waar de naden niet aftekenen in een gewone lingeriewinkel
|
|
Leslie
29-9-2012
|
24-10-2011 11:54:51
Dank je voor de tips iedereen! Hier kom ik weer een heel eind mee verder! Er staan echt heel goeie links bij. Etsy kende ik al, ik heb er alleen nog geen ervaring mee. Hoe lang hebben jullie moeten wachten? En was het in het echt zoals je je had voorgesteld? Want een foto is maar een foto natuurlijk.
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-10-2011 13:35:27
hoi Ik heb niets van accessoires in mijn bruidswinkel gekocht... Stola via 2dehands.be, schoenen via dit forum, juwelen bij Claire's, hoepelrok besteld via www.bruidsatelierolga.nl, "gewone" lingerie ipv bruidslingerie (strapless BH)... Ook op andere dingen hebben we heel wat kunnen uitsparen (auto gehuurd via Dockx ipv "echt" ceremonievervoer, bloemen heeft mijn schoonmoeder gedaan, ceremoniemeester was een kennis, fotograaf in bijberoep, uitnodigingen via Vistaprint,...) Als je een beetje zoekt, kan je echt veel besparen. groetjes Joyce
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
24-10-2011 14:38:44
Hoi! Ik ben afgelopen vrijdag naar Van Loock geweest! Het is een heel mooie en grote winkel met veel keuze maar qua bruidsschoenen ECHT NIET! Nee ik heb er niets gevonden... Rosa Clara in Antwerpen heeft naar het schijnt mooie chique bruidsschoenen die niet zo 'cliché' zijn... Zelf ga ik binnenkort zien bij Stylez Shoes in Rotterdam waar er naar het schijnt heel veel keuze is! Succes!
|
|
sarah
17-12-2011
|
24-10-2011 21:03:08
juwelen : elke van Herck Haarkam: stephanie browne via queens and bowl. Ik heb geen sluier dus heb maar een uitspatting via die weg gedaan Lingerie: emperatiz novias bij mijn lingerie winkel . http://www.emperatriz.com/ Schoenen : shoes of prey via de website en een prachtig paar van penrose ( www.penrose.it)bij Stylez schoenen te Rotterdam. Wel een stevig prijskaartje Bruidschoenen Van Loock idd niet - verschrikkelijk cliche. Gewoon rustig de tijd nemen om te zoeken en je vindt echt wel iets dat je aanstaat.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|