Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar vind ik de passende accessoires?

23-10-2011 10:57:15
Hey bruidjes!

Ik heb gisteren mijn droomjurk gevonden! De eerste jurk die ik paste is hem geworden. Ik heb er in die winkel nog verschillende aangehad maar kwam steeds terug uit bij die ene jurk. Hij is echt prachtig!
Nu heb ik nog een vraagje. Waar vind ik passende lingerie, schoenen en een sluier? De verkoopster heeft mij een aantal dingen laten zien maar in zo'n bruidswinkel is dat heel duur. Daarom wil ik die dingen liever ergens anders kopen.
Enig idee waar ik bruidsschoenen enzo kan vinden?

groetjes

Leslie
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1260

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik23-10-2011 14:46:51

hangt ervan af wat je wil maar ik heb iets laten maken bij tohaveandtohold , heel persoonlijk en op maat gemaakt voor een zeer betaalbare prijs , kijk maar eens op de website
veel succes
Tania

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik23-10-2011 17:17:33

Hey!
Ik heb de lingerie in mijn 'vaste' winkel gehaald! ;) Dit was een setje van Marie-Jo.
De andere accerroires heb ik eigenlijk allemaal in de bruidswinkel (Le Chapeau Antwerpen)) zelf gekocht (oorbellen, ketting, speldjes, draaispeldjes,..)
Mijn trouwschoenen (Linea Raffelli) heb ik een bruidswinkel in Hasselt gehaald (Linx).

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-10-2011 19:40:10

Hey Leslie,
Mijn schoenen heb ik bij Gabrielli in Roeselare gekocht.
Het zijn er van Luca Renzi geworden.
Je kan ook eens bij Van Loock in Zandhoven gaan kijken.
Hier enkele websites voor accessoires :
http://www.lemony.nu/
http://www.doriensfrutsels.nl/bruidskettingen.htm
http://www.tohaveandtohold.be/index.html
http://www.etsy.com/category/weddings/just_married
In januari zal ik eens gaan kijken voor lingerie.

Groetjes,
Sonja

Leentje

Meld misbruik24-10-2011 9:51:00

zeker eens kijken op etsy.com, bij 'huwelijk' en online, goed op tijd, bestellen!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik24-10-2011 11:05:20

Mijn juweeltjes heb ik op basis van mij jurk laten maken bij Elke Van Herck in Herentals
http://www.elkevanherck.com/

Schoenen komen van Bij Van Loock in Zandhoven
http://www.vanloock.com/

Door de snit van mijn kleed was een BH niet nodige en had ook niet mooi geweest.
Ik ben gewoon een slipje gaan halen waar de naden niet aftekenen in een gewone lingeriewinkel

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 11:54:51

Dank je voor de tips iedereen! Hier kom ik weer een heel eind mee verder! Er staan echt heel goeie links bij. Etsy kende ik al, ik heb er alleen nog geen ervaring mee. Hoe lang hebben jullie moeten wachten? En was het in het echt zoals je je had voorgesteld? Want een foto is maar een foto natuurlijk.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik24-10-2011 13:35:27

hoi

Ik heb niets van accessoires in mijn bruidswinkel gekocht... Stola via 2dehands.be, schoenen via dit forum, juwelen bij Claire's, hoepelrok besteld via www.bruidsatelierolga.nl, "gewone" lingerie ipv bruidslingerie (strapless BH)... Ook op andere dingen hebben we heel wat kunnen uitsparen (auto gehuurd via Dockx ipv "echt" ceremonievervoer, bloemen heeft mijn schoonmoeder gedaan, ceremoniemeester was een kennis, fotograaf in bijberoep, uitnodigingen via Vistaprint,...)
Als je een beetje zoekt, kan je echt veel besparen.

groetjes
Joyce

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik24-10-2011 14:38:44

Hoi! Ik ben afgelopen vrijdag naar Van Loock geweest!
Het is een heel mooie en grote winkel met veel keuze maar qua bruidsschoenen ECHT NIET!
Nee ik heb er niets gevonden... Rosa Clara in Antwerpen heeft naar het schijnt mooie chique bruidsschoenen die niet zo 'cliché' zijn... Zelf ga ik binnenkort zien bij Stylez Shoes in Rotterdam waar er naar het schijnt heel veel keuze is! Succes!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik24-10-2011 21:03:08

juwelen : elke van Herck
Haarkam: stephanie browne via queens and bowl. Ik heb geen sluier dus heb maar een uitspatting via die weg gedaan
Lingerie: emperatiz novias bij mijn lingerie winkel . http://www.emperatriz.com/
Schoenen : shoes of prey via de website en een prachtig paar van penrose ( www.penrose.it)bij Stylez schoenen te Rotterdam. Wel een stevig prijskaartje
Bruidschoenen Van Loock idd niet - verschrikkelijk cliche.
Gewoon rustig de tijd nemen om te zoeken en je vindt echt wel iets dat je aanstaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info