Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag wat ideetjes

23-10-2011 16:12:00
hallo,

ik had nog graag een act gedaan om 12u 's nachts. omdat we op 11-11-2011 juist elf jaar en elf maanden samen zijn.
hiervoor had ik gedacht om ballonnetjes te lossen die aan het plafond waren samengehouden met een net. maar heb nog geen idee hoe we dit kunnen realiseren. hebben jullie hier een idee voor, hoe we het net kunnen vastmaken aan het plafond ofzo. of heeft er nog iemand een ander leuk idee wat we om 12 u 's nachts zouden kunnen doen. alle ideetjes zijn welkom

groetjes Sally

sally
10-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 905

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 16:15:30

Ik denk dat je hiervoor best eens gaat horen bij een ballonnenspeciaalzaak, deze mensen hebben zeker en vast een idee van hoe je dit het best kan realiseren.

Een ander idee is misschien om een soort van 2de openingsdans te doen exact om 12u 's nachts. Ook romantisch is gewoon jullie even afzonderen van de gasten en elkaar iets speciaal geven, iets wat voor jullie veel betekenis heeft :-)

Groetjes

sven
30-4-2011
 Meld misbruik23-10-2011 16:28:53

Werken met een projector die heel de avond aftelt naar 12u en dan op verschillende plekken indoorvuurwerk (wij hebben vuurwerk gebruikt tijdens onze openingsdans)

Je moet maar eens kijken naar onze foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2111858788903...

Kwil je gerust de gegevens geven maar kmag geen reclame maken hier natuurlijk.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 16:39:06

ik volg mee wil ook iets speciaals doen om middernacht we zijn dan juist 10 jaar samen

sally
10-11-2011
 Meld misbruik23-10-2011 20:09:41

leuk ideetje van het vuurwerk.
Ik zal je mijn email adres geven, dan kun je de gegevens hier naar sturen.
Zou je ook de prijs erbij kunnen vermelden.

Een tweede openingsdans is ook een leuk ideetje.

Dank jullie wel hé

natuurlijk zijn andere leuke ideetjes ook nog welkom

groetjes

emailadres: sally_cuypers@hotmail.com

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-10-2011 22:52:54

hij heeft mij ten huwelijk gevraagd op 6/5/2011 omdat dit een zondag is kunnen we dan niet trouwen maar ik wil wel iets speciaals dat we dan voor altijd aan 6/5 kunnen linken ... dus heb ik al van in het begin gezegd dat na middernacht ons huwelijkstaart komt!!!

voor de openingsdans zit ik al een hele tijd met het gedacht van allemaal kleine vuurwerkstokjes rond te laten gaan (die dat de kindjes bv. met nieuwjaar ook aansteken). we zouden dan graag hebben dat alle mensen rond ons komen staan met elks zo'n stokje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...