Terug naar overzicht
Ik denk dat je hiervoor best eens gaat horen bij een ballonnenspeciaalzaak, deze mensen hebben zeker en vast een idee van hoe je dit het best kan realiseren.Een ander idee is misschien om een soort van 2de openingsdans te doen exact om 12u 's nachts. Ook romantisch is gewoon jullie even afzonderen van de gasten en elkaar iets speciaal geven, iets wat voor jullie veel betekenis heeft :-)Groetjes
Werken met een projector die heel de avond aftelt naar 12u en dan op verschillende plekken indoorvuurwerk (wij hebben vuurwerk gebruikt tijdens onze openingsdans)Je moet maar eens kijken naar onze foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2111858788903... Kwil je gerust de gegevens geven maar kmag geen reclame maken hier natuurlijk.
ik volg mee wil ook iets speciaals doen om middernacht we zijn dan juist 10 jaar samen
leuk ideetje van het vuurwerk.Ik zal je mijn email adres geven, dan kun je de gegevens hier naar sturen.Zou je ook de prijs erbij kunnen vermelden.Een tweede openingsdans is ook een leuk ideetje.Dank jullie wel hénatuurlijk zijn andere leuke ideetjes ook nog welkom groetjesemailadres: sally_cuypers@hotmail.com
hij heeft mij ten huwelijk gevraagd op 6/5/2011 omdat dit een zondag is kunnen we dan niet trouwen maar ik wil wel iets speciaals dat we dan voor altijd aan 6/5 kunnen linken ... dus heb ik al van in het begin gezegd dat na middernacht ons huwelijkstaart komt!!! voor de openingsdans zit ik al een hele tijd met het gedacht van allemaal kleine vuurwerkstokjes rond te laten gaan (die dat de kindjes bv. met nieuwjaar ook aansteken). we zouden dan graag hebben dat alle mensen rond ons komen staan met elks zo'n stokje :)