Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer naar de kerk?

23-10-2011 17:05:28
Hallo allemaal,

Ik ga nog eens dankbaar gebruik maken van jullie adviezen! Tijdens onze voorbereidingen zijn we immers op een praktisch probleempje gestoten. We waren van plan om de auto van mijn broer te gebruiken om samen naar de kerk te rijden. Nu willen we wel volgens de traditionele manier de kerk ingaan. Dus mijn vriend met zijn moeder, dan de rest van de suite en dan mijn papa en ik. Mijn schoonmoeder wees me er dan ook op dat we dan niet samen in de auto kunnen zitten op weg naar de kerk.. Hoe lossen jullie dit op? We hebben eigenlijk weinig zin om een dure ceremoniewagen te huren, dit is voor ons niet direct een meerwaarde. Zeker omdat mijn broer een knappe wagen heeft die dienst kan doen. Maar hij moet natuurlijk na de bruidegom met de suite mee binnengaan...
Ik vraag me eigenlijk af of jullie ook apart naar de kerk rijden? Het leek me net zo'n gezellig momentje met ons twee alleen.
Hoe doen jullie het?

Merci voor de raad :-)
Sarah

Sarah
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 812

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-10-2011 17:54:07

wij gaan met de limo en mijn ventje wil dat de ouders ook in de limo zijn dus zullen we daar met 8 inzitten de ceremoniemeester zal ons al bij het instappen schikken (als ik het zo mag zeggen dat bij de kerk 1st stiefmama en de vriend van mijn mama >mijn ma en schoonpa , bruidegom & mama uitstappen als iedereen in de kerk is stappen ik en mijn papa uit dus je ziet alles kan geregeld worden de rest van de suite trekt zijn plan ivm vervoer kheb wel 1 gelukkig toeval dat ze allemaal een witte auto hebben dus wel tof want de limo is ook wit

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik23-10-2011 18:24:11

Wij gaan wel afzonderlijk naar het gemeentehuis en na de kerk... eerst heel de suite, dan hij met zijn mama en dan ik met mijn papa... pas nadat we getrouwd zijn in de kerk gaan we samen in 1 auto zitten en kunnen we samen nagenieten en beginnen met ons leven als man en vrouw... ik wou ook absuluut dat mijn papa mij naar het altaar zou brengen en mij die dag uit handen zou geven (ben een papa's-kindje he ;-) )

kristien

Meld misbruik23-10-2011 21:12:43

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik24-10-2011 8:06:06

Als jullie elkaar al voor de kerk gezien hebben, is het volgens mij geen probleem als je in dezelfde auto zit. Misschien kan er nog iemand anders rijden die niet in de suite zit, of kunnen jullie eventjes 'om de hoek' wachten?

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-10-2011 9:22:20

Wij hadden elkaar ook al gezien maar ik vond het wel super om met mijn papa naar't gemeentehuis te rijden, hij met zijn mama... En we hebben samen voor't gemeentehuis gestaan, maar apart binnen gegaan... Nadien zijn we samen id auto gekropen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-10-2011 11:10:13

vrienden van ons hebben het zo opgelost: het bruidspaar zaten ook in één auto en aan de de kerk stond de papa van de bruid samen met de mama van de bruidegom te wachten....

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik24-10-2011 14:24:07

hoi

de suite heeft de auto's bij ons thuis geparkeerd en zijn dan te voet naar de kerk getrokken. ik reed met mijn papa een klein stukje achter hen in onze gehuurd Mini cabrio...

groetjes
Joyce

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 21:20:36

Heel erg bedankt voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...