Terug naar overzicht
wij gaan met de limo en mijn ventje wil dat de ouders ook in de limo zijn dus zullen we daar met 8 inzitten de ceremoniemeester zal ons al bij het instappen schikken (als ik het zo mag zeggen dat bij de kerk 1st stiefmama en de vriend van mijn mama >mijn ma en schoonpa , bruidegom & mama uitstappen als iedereen in de kerk is stappen ik en mijn papa uit dus je ziet alles kan geregeld worden de rest van de suite trekt zijn plan ivm vervoer kheb wel 1 gelukkig toeval dat ze allemaal een witte auto hebben dus wel tof want de limo is ook wit
Wij gaan wel afzonderlijk naar het gemeentehuis en na de kerk... eerst heel de suite, dan hij met zijn mama en dan ik met mijn papa... pas nadat we getrouwd zijn in de kerk gaan we samen in 1 auto zitten en kunnen we samen nagenieten en beginnen met ons leven als man en vrouw... ik wou ook absuluut dat mijn papa mij naar het altaar zou brengen en mij die dag uit handen zou geven (ben een papa's-kindje he ;-) )
Als jullie elkaar al voor de kerk gezien hebben, is het volgens mij geen probleem als je in dezelfde auto zit. Misschien kan er nog iemand anders rijden die niet in de suite zit, of kunnen jullie eventjes 'om de hoek' wachten?
Wij hadden elkaar ook al gezien maar ik vond het wel super om met mijn papa naar't gemeentehuis te rijden, hij met zijn mama... En we hebben samen voor't gemeentehuis gestaan, maar apart binnen gegaan... Nadien zijn we samen id auto gekropen.
vrienden van ons hebben het zo opgelost: het bruidspaar zaten ook in één auto en aan de de kerk stond de papa van de bruid samen met de mama van de bruidegom te wachten....
hoide suite heeft de auto's bij ons thuis geparkeerd en zijn dan te voet naar de kerk getrokken. ik reed met mijn papa een klein stukje achter hen in onze gehuurd Mini cabrio...groetjesJoyce
Heel erg bedankt voor de reacties!