Terug naar overzicht
héhé... ik had ook de catalogus gezien... en er was niets iets Wauw!Nu heb ik jurken gepast en weet zeker... Het wordt een Linea Raffeli!!!!
Ik heb altijd gezegd: ik wil geen Linea Raffeli, omdat ik elke keer als ik naar Hasselt ging langs Linx voorbij kwam en ik kon dus zo deze jurken eruit halen...Maar bij het passen heb ik toch een Linea-jurk aangehad en deze zaten wel super goed, deze met zo een pomponneke op de poep, ik vond deze geweldig :-) maar mijn keuze is uiteindelijk toch op een andere jurk gevallen...Veel plezier met het passen en hopelijk vind je jouw droomjurk!X
Ik hoop dat je de jurk vind maar je in kan stralen zelf had ik ook een jurk van LR
ik dacht altijd dat deze jurken veel te druk zouden zijn voor mij ... bloemen enzo. uiteindelijk is mijn trouwjurk toch een LR geworden :) ; fantastisch kleed! ik vind er wel geen foto van doordat LR dit jaar geen fotosessie zou gehouden hebben :s
Ik heb ook voor LR gekozen, vind het ook nergens terug sites. Maar de mevrouw van de winkel zei dat ze er een aantal uitpikken, maar nog veel meer hebben dan dat. Blijkbaar is het mijne zo eentje. Ben supertevreden. En het zit heel goed. Want ik was er van overtuigd geen bustier te nemen, maar het is er toch een geworden, zit heel goed.