Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TV makelaar

24-10-2011 9:22:10
Hey iedereen,

Aangezien we volgend jaar trouwen en eigenlijk nog geen eigen stulpje hebben, had ik ons in februari ingeschreven voor Tv makelaar.
In september kreeg ik de vraag of we nog interesse hadden, we zeiden natuurlijk ja en de planning begon.

Dit weekend was het dan zover, de filmploeg kwam eerst naar ons appartement om het appartement te filmen en een intervieuw met ons af te nemen.
Daarna zijn we het eerste appartement gaan bekijken, mooi appartement maar gelegen aan de drukke italiëlei in Antwerpen.

In de namiddag hebben we dan beelden gemaakt op de Groenplaats, Meir en sfeerbeelden in een cafeetje met vrienden.
Echt wel raar om zo in de kijker te staan, iedereen kijkt natuurlijk en vraagt zich af voor welk programma of zender het is. :-)

Aangezien we het heel graag gezellig maken met kaarsjes in ons appartement werd er besloten om tegen 20:30 naar ons appartemnet terug te keren en daar sfeerbeelden te maken van het appartement met kaarsjes en wij in de zetel die een filmpje kijken.
Tot zover dag 1, de 2de dag zijn we de overige 2appartementen gaan bekijken (ja beste mensen het word steeds in 2dagen opgenomen hahaha, tot zover de illusie), het 2de appartement was volledig niet de smaak van mijn vriend en het 3de appartement was dan weer veel beter.

In de namiddag zijn we nog naar het MAS geweest om daar dan de opname te doen met architect en het uiteindelijke besluit op te nemen of we nu een bod doen ja of nee.
Weer zo grappig dat iedereen zit te kijken en dat je geschminkt word op het plein daar :-)

Het was een heeeel leuk weekend maar enorm vermoeiend.
Alleen vrees ik dat ze ons een beetje gaan afschilderen als de jongens die niet realistisch zijn in hun zoektocht.
Achja we hebben ook iets teveel punten gegeven die we graag willen in de hoop dat er dan toch een paar punten zouden bij zijn die we zoeken in een appartement.

Ik weet dat dit niet echt iets te maken heeft met trouwen maar aangezien we volgend jaar trouwen wou ik dit hier toch effe vertellen :-)

Groetjes
Joeri en Romain

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 945

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 9:32:23

Laat iets weten als het wordt uitgezonden!!! We zullen met z'n allen kijken :)

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik24-10-2011 9:44:08

Zo leuk!
Een heel weekend in the picture
Zeker laten weten wanneer ze het uitzenden!!

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik24-10-2011 9:47:03

Hey Nancy en Elsie,

Het nieuwe seizoen begint half december, onze aflevering is al wat verder in het seizoen dus waarschijnlijk pas januari ergens.
Ik laat hier zeker iets weten ;-)

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-10-2011 11:04:05

He joeri,

Ik denk dat je moet denken terug een ervaring rijker..
Zelf kijk ik graag naar huizenjacht en de Tv makelaar..

Sukses...

frida

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:48:33

fantastische programma's om te zien op tv! laat zeker iets weten :)

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik25-10-2011 8:19:46

Ik heb het programma nog niet vaak gezien maar nu ga ik binnenkort toch wel kijken.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik25-10-2011 14:19:57

Leuk programma! Laat zeker weten wanneer jullie precies worden gelanceerd op het grote scherm hé dan kunnen we met z'n allen kijken!!!

groetjes

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik25-10-2011 15:53:09

ik laat zeker iets weten :-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...