Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode of witte loper

24-10-2011 9:34:42
Dames

Nog een prangende vraag: Voor welke loper wordt er meest geopteerd? Rode of Witte? Ik heb wat schrik dat de witte te snel vuil zal zijn en zal deze ook wat koeler zal overkomen?
Kopen jullie deze of huren? Voor de prijzen die ik doorkreeg om te huren kan je al even goed eentje kopen... :-)
Iemand een goed adres in de wijde regio Kortrijk/Gent?

Alvast bedankt.

Groetjes

Sylvie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1408

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 9:44:54

Hey Sylvie,

wij hebben gekozen voor een rode loper omdat:
1) ik dit veel warmer vind dan een witte loper
2) mijn kleed niet echt wit-wit zal zijn en dan gaat dat vechten vind ik met een witte loper.
Wij hebben een 2-de hands reode loper gevonden via dit forum hier, ik was ook eerst op zoek gegeaan naar verhuur firma's, maar die vrage idd stukken van mensen + de meeste willen de loper niet 'snijden' in hoeken... enkel lange stukken leggen, daar waren wij ook niks mee geholpen....

Succes nog!
A.

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 10:20:24

Annelies,

Het is inderdaad wel iets warmer...
Ik zou ook wel een tweedehands willen mocht ik deze vinden, maar volgens mijn ruwe schatting zal ik toch wel al zo'n 20 à 25m nodig hebben. Waar zal ik deze vinden??? :-) En mag ik eens zo onbeleefd zijn om te vragen hoeveel jullie dan voor deze betaald hebben?

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-10-2011 11:17:16

Persoonlijk denk ik als je een gekleurde trouwjurk hebt zou dat een wiit kunnen zijn maar een rode past toch altijd?

Soms vind je dat hier dat bruidjes die de loper er na verkopen... Of misschien tijdens de uitverkoop in januari?

Groetjes frida

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 11:22:22

Hey Sylvie,

ik heb een stuk van bijna 12m en een stuk van bijna 5m gekocht samen voor €50, ik vond het ook nog redelijk 'veel' maar de loper heeft enkel binnegelegen voor een huwelijksviering en niet buitengelegen... hij was dus niks vuil, en tis echt el goeie kwaliteit, dus ik heb onmiddellijk toegehapt.
Maar een dergelijke lengte zal idd moeilijk worden om 2de hands te vinden....

Succes toch!
A.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 11:52:19

Dag Sylvie,

Je topic doet me ook nadenken over het leggen van een loper...
Ik dacht dat in een aantal gemeenten de gemeente voor een loper zorgt (of ben ik nu helemaal kierrewiet aan het worden :-)?). Maar zal misschien enkel voor aan het stadhuis zijn?

Voor de rest...leggen wij voor de inkom in onze feestzaal een turquoise loper (huren bij firma...niet goedkoop!).

Succes nog met de zoektocht! Een 2de handse loper zou idd ideaal zijn!

groetjes

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 12:01:42

Hallo Sandra,

Ja onze kerk heeft inderdaad ook een eigen "loper", ik weet niet of je eigenlijk het woord loper zelfs kan gebruiken. Het is in de stof van "jutezak" -> kleuren zijn voor 80% beige en klein beetje rood, vol met gaten, vuil -> voor mij echt niet meer bruikbaar...
Misschien een domme vraag, maar de kerk in onze bijhorende gemeente zal misschien wel over een rode loper beschikken. Als ik mij niet vergis hebben beide kerken ongeveer dezelfde lengte, zou dat raar zijn om aan die pastoor te vragen om de hunne eens te gebruiken? Of vinden jullie dit erover? :-)

Groetjes

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik24-10-2011 12:50:26

Ik heb de onze besteld via rodelopers.nl! Snelle service en ze hebben veel kleuren,wij hebben een paarse!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 14:02:08

Sylvie,

Je kan misschien zo eens vragen 'hoe andere trouwparen dat toch deden met die rode lopers...' :-) misschien komt hij er dan zelf mee af, met de oplossing! hihi

groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik24-10-2011 14:23:38

Hallo,

Wij hebben gekozen voor een witte vermits ik een rood kleed had... rood op rood leek mij niet zo mooi. Ik wou ook geen fortuin uitgeven aan een loper en wij hebben volgende gevonden:

http://trouwendoopshop.be/index.php?page=details&pr...

Dit was in een dunne vilt. Eerst had ik er schrik voor omdat hij wat dunner is, maar de enige die er een gaatje in gemaakt heeft was ikzelf met mijn hakje , dus kwalitatief was deze wel goed. En voor de prijs van 50 euro...

Wij hebben de loper niet online besteld wegens tijdsnood en zijn hem gaan afhalen. Volgens mij was dit ergens bij jullie in de buurt....

Groetjes
Annelies

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 16:57:11

Ik kies resoluut voor de witte loper :-). In de kerk en de gemeente hebben ze wel rode lopers (dus die zouden we niet moeten voorzien) maar vind dit absoluut niet mooi en eigenlijk wat "ouderwets". Dit is natuurlijk mijn mening....

De witte zou inderdaad wel sneller vuil kunnen zijn maar heb al bedacht van hem misschien niet tot buiten te leggen maar gewoon vanaf de ingang van de kerk tot aan het altaar, dat gaat al heel wat schelen denk ik :-). Moest dit praktisch toch niet haalbaar lijken, dan kies ik nog liever om geen loper te nemen :-). Aan ons huis en de feestzaal wordt er zowiezo ook geen loper gelegd, wat ik wel goed vind ;-).

Groetjes!

nassira
30-7-2011
 Meld misbruik24-10-2011 20:00:59

Wij hebben er eentje van 2m op 15m.
Is splinternieuw en zit nog in de verpakking,
zelf hebben we toen 5 euro de meter betaalt, maar een bod mag ook altijd.
Ik zelf ben van antwerpen maar heb familie in de regio oost-vlaanderen.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...