Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Missie trouwjurk

24-10-2011 10:21:17
Hoi bruidjes!

Ik ben vrijdag al bij de derde winkel geweest voor een trouwjurk. Eerder ben ik al bij Youniek en Cermo geweest in Turnhout. Daar had ik telkens 2 favorieten en ik had mezelf voorgenomen om na de derde winkel, tussen de overgebleven favorieten te kiezen. Vrijdag ben ik bij Koonings geweest, vriendelijke verkoopsters, maar toen ik zei wat ik ongeveer in gedachten had, ging ze mee naar een paar kleedjes in die stijl, en bij 5 stuks was het al tijd om te passen.Terwijl ik nog niet de helft van de winkel gezien had. Ik ben dan met de mama nog een beetje rond gaan kijken terwijl de verkoopster alles in orde bracht om te passen. :-)

Ik heb een aantal mooi kleedjes aangehad, 1 grote favoriet (van de verloofde..want JA, die was deze keer ook mee.. :-)) en ik vind hem zelf ook heel mooi en sober, maar er moeten nog wat details op aangebracht worden om het écht mooi te maken vind ik. Maar de jurk op zich is al vrij duur, en dan de retouches en details erbij.. is het nog duurder.. :-(

Ik had echt veel verwacht van Koonings. Op de site hebben ze de hele collectie staan van de 40 verschillende merken, maar in de winkel hebben ze helemaal niet de hele collectie, en dit vond ik wel jammer. Want mijn favorieten van op de site waren er niet. Ik was echt zeker dat ik hier mijn droomjurk ging vinden vrijdag, maar helaas.

Nu zou ik dus eigenlijk moeten kiezen tussen de favorieten die overgebleven zijn na de 3 bezoekjes aan de bruidswinkels. maar ik weet het niet goed...

Ik denk heel veel na over de favoriete kleedjes, maar twijfel ook of ik nog naar een andere bruidswinkel zou gaan...
Ik ben een echte twijfelaar, dus ik had voor mezelf opzettelijk gesteld dat ik zou kiezen tussen deze favorieten, maar ik kan echt niet kiezen. Ze zijn alle 5 heel mooi, zelfs wauw, maar er is er geen dat erbovenuit steekt.

pff.. kwil zo graag het perfecte kleedje vinden..

groetjes.
x.Pascale

pascale
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1103

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-10-2011 10:33:42

ik vrees dat ik zo ben daarom doe ik 5 winkels met al mijn favo merken en dan kies ik kben dan zeker dat ik ,nooit ga zeggen miss is er wel een mooier kleedje oh ja en ik heb al geleerd om zelf de rekken te doen want ik zelf heb nog geen wow had van een verkoopster en ondertussen toch al 3 winkels gedaan

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 11:15:14

Hey Pascale,
ik ben in 1 winkel geweest omdat ik weet dat zij ook alles heeft.
In de prijs zitte de retouches en ze komen mij aankleden de dag van onze trouw.
Daar was het systeem, zij komt jurken geven (waarvan ze zelf denkt en wat jij hebt gezegd dat je mooi vind) en jij past ze 1 voor 1. En als jij et mooi vind dan hangen ze het ff opzij tot je 3 jurken hebt hangen. Vind je dan nog een andere mooi dan moet je er 1 wegstemme :) En zo ben ik tot mijn favo jurk gekomen. Ik ben ook een serieuze twijfelaar maar ik ben echt blij met mijn jurk.
Ik ben bij boetiek Maya geweest en daar is het niet de bedoeling dat je zelf tss de kleren kiest maar gewoon zegt wat je in gedachten hebt en ze brengt dit naar u. Er blijft dan ook altijd een verkoopster bij u staan om u aan te kleden.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik24-10-2011 11:19:57

pascale,

volgens mij zit dé jurk er nog niet tussen, je zou het meteen geweten hebben namelijk.
b

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik24-10-2011 11:44:46

Hoi Pascale,

Ik vrees een beetje hetzelfde als wat Brenda zegt. Ik heb 11 winkels gedaan, (jaja) ik wou echt dé perfecte jurk en ben gewoon doorgegaan tot ik hem heb gevonden. In elke winkel had ik wel een jurk die ik mooi vond, maar het was nooit echt dé jurk.
En zoals velen hier op dit forum is de jurk heeelemaal anders dan degene die ik in mn gedachten had. In het begin zou ik de jurk die ik nu heb zelfs helemaal niet hebben gepast. Raar hé :-)
Dus good luck, je moet er geen 11 doen, maar ga gewoon door tot je zo een 'waaw-deze-is-het-gevoel' hebt.

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:15:53

Dag Pascale

ik ben gisteren naar de modeshow van Koonings geweest en in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik 1 kleedje echt wow vond (van de 50 die er misschien wel geshowd zijn geweest). Ik heb besloten om toch een afspraak te maken om dat éne kleedje te passen. Zelf was ik er ook van overtuigd om daar zeker iets te vinden omdat ze op de website alle merken hebben (of dat zeggen ze toch). Spijtig om te horen dat het in werkelijkheid niet zo is. Moet je ook nog betalen voor de retouches? Ik ben vrijdag bij de Perenboom in Maastricht geweest en die mevrouw was supervriendelijk. Echt waar! We mochten rustig in de rekken kijken en uithalen wat we mooi vonden. Ik denk dat ik een 10-tal kleedjes heb aangehad en er bleven 2 favorietjes over. Tot mijn grote verbazing duurde het 6 maanden voordat het kleedje er was dus het zou héél erg krap worden aangezien wij begin juni trouwen. Ik vraag me af of dit bij alle jurken zolang duurt?!?
Toch wil ik graag nog een andere winkel doen om zeker te zijn of ik wel de juiste keuze maak (ook eeuwige twijfelaar hier).

Succes nog met je zoektoch nar die ene ware droomjurk!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:56:24

ik ben anders ook een echte twijfelaar maar toen ik tranen in de ogen kreeg bij het passen van DE jurk wist ik dat dit mijn trouwjurk werd.

misschien toch nog eens langs gaan bij een andere winkel? je hebt nog tijd e!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:59:36

Hey,
Ik heb vijf bruidswinkels bezocht.
Na de derde dacht ik mijn kleed gevonden te hebben, maar niet dus.
Het overviel me een beetje, zag dat het mooi was, paste bij mijn figuur en toch was er geen "wauw".
Ik twijfelde, ik had immers nog een vierde afspraak enkele weken later en wou daar ook absoluut nog langs.
Toch bleef dat ene kleedje in mijn hoofd spoken...
De vierde winkel, waar ik zo had naar uitgekeken, werd een flop.
Dus diezelfde dag op naar winkel nummer 5 (zonder afspraak) en jawel daar hing mijn droomjurk!
Succes met de zoektocht!
Groetjes,
Sonja

Nele
30-7-2011
 Meld misbruik24-10-2011 17:02:07

Hoi bruidjes,

Ik ben deze zomer getrouwd en we hebben enorm van onze dag genoten. Als ik jullie een tip mag geven in de keuze van de juiste bruidsjurk, dan is het om ervan te genieten! Ga langs verschillende winkels, pas zoveel je kan, want op een kapstok staan jurken heel anders en ook de ontwerper of de prijs zegt niet alles.
Van zodra je de jurk past en hij niet uit je gedachten raakt weet je dat het juist zit.
Veel plezier ;-)
Groetjes, Nele
P.S. Als je echt niet kan kiezen is een gemakkelijk zittende jurk op zo een dag ook een slimme keuze.

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 17:56:15

Dorien

je zegt dat ik nog genoeg tijd heb maar zoals ik al zei gelden er voor sommige jurken 6 maanden levertijd en dan is er niet meer zo héél veel tijd hé. Rekening houdend met de feestdagen (kerst-nieuwjaar) raadde die mevrouw mij toch aan om ten allerlaatste half november-eind november te bestellen. Ik zou niet graag 1 dag voor onze trouw nog willen gaan passen hoor!

Mag ik dan ook metee eens vragen welk 'excuus' jullie gebruiken om niet meteen een jurk te kopen in de 1e de beste winkel? Vind het altijd zo vervelend om te zeggen: 'ja, ik ga er nog eens over nadenken'.

Groetjes,
Dorien

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-10-2011 0:30:11

ik zat zowiezo in dubio in de 1ste winkel want mijn top 2 was de 1 jurk super romantisch met hoepel jurk 2 modern blingbling zeemeermin 2 heel verschillende stijlen dus zei de verkoopster zelf van je moet 1st voor je zelf uitmaken wil je modern of romantisch dus khad de perfecte excuus kheb gezegd dat ik nog eens met mijn bf zou komen omdat zij rechtuit zou zeggen wat het beste past in de 2de winkel waar totaal geen klik was heb ik vlak af gezegd dat ik zeker nog 2 winkels ging doen omdat ik het met sottero en enzoani wil passen kreeg ik wel dat zijn dure jurken naar mijn hoofd geslingerd maar trek ik me niks van aan ik heb voor mezelf gezegd deze 5 winkels en dan ben ik gerust dat er zeker geen mooier kleed ergens is en kan ik met een gerust hart kiezen en wie weet vind ik op 4/11 de wow jurk

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik25-10-2011 19:38:41

Kunnen de mensen die veel winkels hebben gedaan me eens zeggen waar ze de meeste keuze hebben? :-)

Ik heb 3 winkels gedaan en mn droomkleed nog nt gevonden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info