TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gitte
14-4-2012
|
24-10-2011 10:50:08
Oei Hanne,
dat is niet leuk! Vooral niet als je zo ver moet rijden voor niets. Ik heb zelf een heel positieve ervaring gehad bij Moderna, de kleedjes die ik online gezien had, waren ook allemaal in de winkel aanwezig, maar ik houd persoonlijk niet van Ian Stuart, dus die collectie heb ik in de winkel niet eens bekeken. Het is wel erg vervelend als ze je telefonisch bevestigen dat het er is en dat blijkt dan niet te kloppen. Gelukkig zijn er vrij veel winkels in België die Ian Stuart verkopen, hopelijk vind je elders snel je droomjurk.
|
|
frida
6-2-2010
|
24-10-2011 11:12:04
He dat is niet leuk je belt nog speciaal er voor! Ik vind dat ze eerlijk hadden moeten zijn.. Maar ja daar kan je niet veel aan doen.
Nog veel sukses met het vinden van jou droomjurk....
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-10-2011 11:23:37
Dag Hanne,
Amai, om iets te krijgen is dat!! Zou er ook helemaal niet mee gediend zijn! Maar je hebt het wel vaker hoor...op de website zie je 20 verschillende jurken en in de winkel zelf hebben ze er dan 5...meestal niet diegene die je het mooiste vindt! Misschien eens kijken welke winkels er nog Ian Stuart verkopen? Nog niet opgeven...het komt goed! :-)
groetjes
|
|
Gitte
14-4-2012
|
24-10-2011 11:24:00
Goh Hanne, ik lees nu net in een ander topic dat je op zoek bent naar een retro jurkje. Ik heb bij Moderna een heel mooie retrojurk gepast, ik was er helemaal weg van en het was bijna dé jurk geworden. Ik heb uiteindelijk een andere gekozen, omdat dat model mijn heupen meer benadrukt, maar ik ben nog steeds helemaal weg van dat ene jurkje. Jammer dat je niet geprobeerd hebt of ze toch niets geschikts voor je hadden, misschien was je er ook wel verliefd op geworden.
|
|
Hanne
21-4-2012
|
24-10-2011 11:29:47
Hoi Gitte,
Ja weet je mijn zin was echt helemaal over en ik heb wel even mee rondgekeken maar op het eerste zicht was er niet direct iets wat mijn aandacht trok. Weet je toevallig van welk merk die jurk was? Dan kan ik ze is googelen en eventueel ergens anders passen want ben niet direct van plan van terug naar Schepdaal te rijden!
Groetjes,
Hanne.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-10-2011 11:47:48
Misschien ook eens kijken op de website van Blue by Enzoani? Toch ook wel retro jurkjes bij dacht ik...
succes!!
|
|
Gitte
14-4-2012
|
24-10-2011 11:59:25
Hoi Hanne,
dat snap ik best dat je zin helemaal over is. Als je je zinnen gezet hebt op iets... Ik zou net zo reageren hoor. Ben even gaan kijken op de site van Moderna, want bij het passen heb ik niet op het merk gelet. Ze is dus van Jarice. Het is het tweede jurkje op de derde rij van de foto's. Ik moet wel zeggen dat de jurk in het echt héél veel mooier is dan op de foto, want die vind ik niet zo geslaagd. Het decolleté viel een beetje dieper bij het passen en de rok is heerlijk zwierig. En de prijs was een grote meevaller (wil ik je wel in prive berichtje laten weten als je wil). Die heeft de verkoopster pas gezegd nadat ik al gekozen had (helaas was die prijs niet zo'n meevaller) Achteraf gezien ben ik ook wel blij dat ik deze niet gekozen heb, want diezelfde avond ben ik naar het trouwfeest van een neef van mijn verloofde gegaan (zij zullen dus ook bij ons zijn) en zij had een heel vergelijkbare jurk aan. Alleen was de hare ècht uit de jaren '50. Ze heeft ze tweede hands gekocht op vakantie in de VS.
|
|
Hanne
21-4-2012
|
24-10-2011 12:18:50
Hoi Gitte,
Die jurk heb ik al in een andere winkel gepast, was inderdaad een mooie maar bij mij was het bovenstuk niet zo mooi, ik toonde er nogal streng mee.
Toch bedankt om me zo te helpen met mijn zoektocht!
Groetjes,
Hanne.
|
|
dorien
5-5-2012
|
24-10-2011 14:00:51
wat een service :s
|
|
Shanna
21-9-2012
|
25-10-2011 11:07:38
Oh helemaal niet leuk, ik zou ook niet goed gezind zijn moest dit bij mij zijn voorgevallen. Ikzelf heb mijn kleedje gekocht bij scarpelini in oostende voor mij ook ni bij de deur aangezien ik rond de rand van Brussel woon. Ik ging ook voor 1 bepaald kleedje naar daar en mij werd er toen ook bevestigd dat ze het hadden en het was er gelukkig ook.
Succes nog!
Shanna
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|