Eline
7-7-2012
|
24-10-2011 11:17:59
Ik ben er niet zo enthousiast over, maar als je het zelf graag ziet, waarom dan niet?
Hetzelfde kostuum als papa is één ding, maar een jurk voor volwassen vrouwen is toch gebaseerd op de lichaamsvormen van een volwassen vrouw, en die zijn echt heel anders dan die van je dochter. Een jurkje van dezelfde stof, waarin bepaalde zaken van het ontwerp van jouw jurk voorkomen, zal denk ik mooier zijn dan een miniatuurversie van je eigen jurk...
|
|
Effie
28-4-2012
|
24-10-2011 11:34:40
Hoi Tiny!
Ook ik ben niet echt fan van je idee :-) Ik vind het wél een schattige gedachte op zich maar is missch een beetje raar om broer en zus in de kledij van een bruidskoppel te steken, niet? Heb je geen themakleur waarin je hen kan aankleden? Dat sluit mooi aan bij jullie en zo heeft het toch ook een extra verbondenheid met jullie huwelijk? Zo kan je je zoontje bv idd in een gelijkaardig kostuum steken als de papa met bv dezelfde accentkleuren en kan je je dochter een echte feestjurk aandoen maar dan ook met accenten of geheel in je themakleur?
Maar natuurlijk is het jullie trouw en als je het graag zelf zo wil, dan hoeft niemand te zeggen dat iets niet kan,hoor! Laat je daarin alvast niks wijsmaken :-)
|
|
Gitte
28-10-2011
|
24-10-2011 12:14:59
Wij hebben ook een zoon en een dochter. Zij zullen geen mini versies van ons aanhebben maar wel in dezelfde kleuren. Ons dochtertje haar kapsel daarentegen zal wel identiek het mijne zijn! Ik vind dat je de papa en je zoontje best wel in hetzelfde kan zetten,voor je dochtertje zal je dan waarschijnlijk een beetje rekening moeten houden met het soort bruidsjurk jezelf dan neemt. Ik zou persoonlijk het gewoon in dezelfde kleuren houden.
|
|
rafa
6-5-2011
|
24-10-2011 12:39:43
ik heb wel enkel een zoontje, en ik heb onze lars wel hetzelfde kostuumeke aangedaan als de papa, ale beige dan en zelfde kleur cravatteke, en het was super vond ik zelf het was een echt wauw gevoel om mijn 2 mannen zo hetzelfde zien rondlopen... ook enorm veel reacties gehad
groetjes
|
|
dorien
5-5-2012
|
24-10-2011 14:02:00
voor jongens zal dat haalbaarder zijn dan voor de meisjes denk ik :s
|
|
frida
6-2-2010
|
24-10-2011 15:18:48
Sorry maar ik ben geen fan van je idee, voor je zoontje zou nog kunnen maar niet voor je dochtertje... Maar dit is wel persoonlijk..
|
|
Gitte
14-4-2012
|
24-10-2011 15:56:42
Los van het feit dat ik er zelf ook niet voor zou kiezen om het bruidsmeisje dezelfde jurk aan te doen als de bruid, vraag ik me ook af waar je dat eigenlijk zou vinden. De meeste bruidsjurken worden niet echt in mini-formaat geleverd.
Mijn zoontje zal ook bruidsjongen zijn, maar niet in hetzelfde pak als de papa. Hij is een eigen individu en mag dus zelf zijn kleren kiezen. Voor mijn bruidsmeisje wordt het een jurkje in een andere kleur, indien mogelijk dezelfde kleur als de das van mijn aanstaande.
Maar je moet vooral kiezen waar je zelf zin in hebt natuurlijk, want het is jouw huwelijk en het zijn jouw kinderen.
|
|
tanja
30-6-2012
|
24-10-2011 16:12:25
We hebben ook een jongen en meisjes en blijven in dezelfde kleuren. Geen mini's. Hangt natuurlijk ook af van jullie eigen kledingkeuze.
|
|
kelly
22-6-2013
|
24-10-2011 16:40:42
hey
wij hebben 2zoontjes en ook wij gaan onze zoontjes het zelfde kostuumke laten dragen als onze papa het is gewoon schattig onze ventjes in zo een pakske en hebben dit gezien voor niet veel geld en dat is moi meegenomen
groetjes
|
|
Els
27-1-2012
|
24-10-2011 17:42:56
hallo, wij vinden het een leuk ideetje onze zoon willen we ook graag hetzelfde aandoen als mijn man en onze dochters gaan in dezelfde kleur als ik (dezelfde jurk vinden zal wel moeilijk zijn tenzij je het laat maken) mijn man wou hen ook in een minitrouwjurkje maar onze jongste is er nog te klein voor ( zal op de dag 4maand zijn ) groetjes
|
|
Sofie
30-4-2011
|
24-10-2011 19:37:22
bij ons had het bruidsjongetje het zelfde aan, de meisjes niet!
|
|
inge
15-9-2012
|
24-10-2011 20:39:57
Ons kindjes zullen niet hetzelfde gekleed zijn als ons. Ons zoontje zal dan vijf jaar zijn en ons dochtertje drie. Ik ga eind februari naar winkel waar ze ook communiekledij verkopen en wil dat hun kledij op elkaar afgestemd is. Ben ook van plan om neutrale kleuren te kiezen. Maar je weet nooit, want ik had ook gedacht dat ik nooit een bustier wou als trouwkleed en het is er toch een geworden. Zo zie je maar ....
|
|
Tiny
12-7-2014
|
24-10-2011 22:40:15
Hallo iedereen dank u voor de masale reacties erop! Ik wouw gewoon eens jullie mening horen.. Ik weet natuurlijk ook wel dat het kleedje niet identiek het zelfste kan gemaakt worden zoals mijn trouwkleed , zou ook gewoon maar accenten gebruiken erin en mss idd een ander kleur kiezen voor zei, maar zowiezo moet ik ook mijn kleed op maat laten maken ben maar een klein madamke van 1m48 ;) dus een gewoon trouwkleed zoeken voor mij is denk ik ook al niet echt doenbaar tenzei dat ze alles maar echt alles enorm aanpassen ... onze jongen ga ik wel het zelfste laten gaan als de papa das zeker.
|
|
evelien
11-5-2011
|
25-10-2011 21:26:38
Zoontje zou ik inderdaad in hetzelfde steken als je dit leuk vind, lijkt me ook wel tof :) Dochtertje eventueel in dezelfde kleur, maar een totaal ander, simpel kleedje? Eventueel met een klein zelfde bruidsboeketje of een bloemetje uit je bruidsboeket aan een armbandje. Of het kapsel ongeveer hetzelfde als jou ofzo.
|
|
Fredie
26-6-2010
|
26-10-2011 6:33:47
Onze kinderen mochten zelf kiezen. Onze zoon (13) die altijd in jeans met uitgerafelde zomen en basketschoenen rondloopt, koos voor een lichtgrijs pak met vlinderdasje (zijn vader had een zwart pak met vlinderdasje) dat hem beeldig stond en ons meisje (6) koos resoluut voor een lang tweekleurig baljurkje (wit-roze). Ze hadden dus vrije keuze maar ik vind dat iedereen doet waar hij/zij op z'n trouwdag zin in heeft. Het is eigenlijk geen kwestie van "kan dat of kan dat niet ?" maar van "wij willen het graag zo". Dus willen jullie graag dat de bruidskindjes er uitzien zoals jullie dan moet je dat doen, vind ik. Jullie betalen, jullie bepalen. En vinden jullie dàt nu het mooist, dan zou ik er gewoon voor kiezen, hoor.
|
|
Tiny
12-7-2014
|
26-10-2011 21:27:26
evelien dat is een schitterend idee met die bloemen in een armbandje laten terug komen zelf nog niet aangedacht! heb nochtands in een bloemenwinkel gewerkt!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
5-9-2013 8:43:46
een polscorsage,ja da ga ik ook gebruiken,mits we het bruidsboeket zullen afgeven op het graf van jurgen zijn grootmoeder :)
|
|
Tiny
12-7-2014
|
5-9-2013 17:23:28
een Lief gebaar Sandrine! Wij gaan zowiezo ook na de kerkdienst naar het kerkhof bij mn broer en mn meme en pepe :))
|
|