Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo bruidjes ,

24-10-2011 12:41:15
ik kom eens info vragen aan jullie inverband met de uitnodigingen ik weet dat ik nog wel tijd genoeg heb hier voor maar toch :) nu dat we nog eens voor een verhuis komen te staan onverwachts :) komt dat er ook nog eens bij waar je vanalles voor inorde moet doen,
nu wilde ik eens horen wanneer je best je uitnodigingen opstuurd naar de uitgenodigde :) ?
ik zou ze wel graag optijd opsturen dat ze onze datum zeker optijd in hun agenda of kunnen zetten zodat ze onze grote dag ni vergeten waar we ze graag bij hebben

wanneer kan je best je uitnodingen opsturen wij trouwen op 20.07.2012

alvast bedankt voor de reactie
grtz nanske

nancy
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 649

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 13:10:06

Hey Nancy,

Ik zou ze half mei opsturen, dus 2 maanden op voorhand.
Wij trouwen op 12-05-12 en gaan ze rond half maart opsturen..

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik24-10-2011 13:16:29

Ik zou ze in jullie geval zeker goed op tijd opsturen, aangezien jullie trouwen in de vakantieperiode.

Of eventueel een kerstkaartje met "save the date"
Zo hoef je de uitnodigingen nog niet heel snel op te sturen, en weten de genodigden toch al dat ze de datum vrij moeten houden :)

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik24-10-2011 14:07:13

hallo jili en carrie,alvast bedankt voor jullie berichtje ,dan heb ik toch al een ideetje vanwanneer ongeveer
veel succes met jullie voorbereidingen
grtz nanske

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik24-10-2011 15:35:07

hey

wij trouwen 6-7 -2012 en ik wil ze toch ook zeker al in maart april de deur uit doen weet ik zeker dat ze op tijd zijn en kunnen de mensen niet zegen ja had je hem maar eerder moeten steuren.

francis

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 15:59:50

Hey Nancy,

Wij trouwen 15.06.12 en ik stuur ze begin april op, ze moeten verwittigen tegen 25 mei dus da's zo'n 6 weken op voorhand.

Ik stuur wel al met de kerstkaartjes een save the date mee. Ik heb deze gemaakt bij vistaprint en de prijs viel heel goed mee. Ik heb een speels gedichtje gebruikt om onze datum aan te kondigen.

Als je graag wat meer info wil, stuur me gerust een mailtje op nosferatugirl@hotmail.com

natje
12-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 17:27:37

hey nancy

ze,zeggen tss de zes en de acht weken ong.
ik trouw in mei en stuur ze half feb op

geniet nog met de voorbereidingen

groetjes

tine
19-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 20:51:39

Hallo,

Wij trouwen op 19 mei, en ik stuur ze op rond 20 maart, of de week er na, dus 8 à 6 weken op voorhand.

De meesten weten wanneer we trouwen, dus kunnen ze de datum al in hun agenda zetten.
Op ons familie-Kerstfeest worden elke keer de belangrijke data overlopen (communies, jubilé, en dit ker zullen we dus ook nog eens onze trouwdatum vermelden...

Te veel op voorhand zou ik persoonlijk niet doen, uit schrik dat sommige mensen dan zullen denken 'och, we hebben nog tijd om te bevestigen', en uiteindelijk vergeten ze dit dan.

Groetjes Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...