Terug naar overzicht
lenen zij ook aparte decoratiestukken uit bv. palmbomen, exotisch en zee ons thema is namelijk 'zee' en ik wil toch ook verwijzen naar mexico :)
Hey Sandra. Het is inderdaad gerustgevender als je alles in 1 keer door 1 betrouwbare firma kunt laten doen. De nacht before thé day zullen we waarschijnlijk sowieso weinig slapen maar dan liefst niet omdat we vanalles moeten rondzeulen! GroetjesBecca
Ik heb het omgekeerd gedaan. Eerst contact gehad met Sven. Nu op andere sites gezien dat het toch veel goedkoper kan als je het zelf organiseert. Contacten verlopen goed tot hier toe. Zij zetten de dag zelf alles klaar.
Tof! Weer iets dat je kan schrappen ;-). Doe zo voort ;-).Groetjes!
@Tanja, mag ik vragen welke sites je dan hebt gebruikt? Wij moeten onze zaal ook van a tot z volledig zelf inkleden (industrieel mijngebouw) dus zijn ook nog op zoek naar allerlei leveranciers. Groetjes!
Sandramag ik vragen wat dat ongeveer kost? Mag via privé berichtje. Wij zijn namelijk naar iets gelijkaardigs op zoek. Bedankt!
Hoi Sandra,Ik ken Sven en Creative Solutions via mijn werk: zij verzorgen altijd de aankleding van onze beursstanden en bedrijfsevenementen. Zij leveren echt topwerk, niets is hen te veel en ze zijn altijd even vriendelijk. Wij hebben een zaal die volledig aangekleed is, maar anders had ik ook zeker aan hen gedacht!Groetjes
ja Tanja, als je andere sites hebt ... hier ook altijd welkom! x
@ Dorien: neem zeker eens een kijkje op hun website, er staan foto's van aankleding volgens verschillende thema's!@ Rebecca: inderdaad :-) ben er helemaal gerust in nu!!@ Tanja: het is inderdaad geen goedkope offerte, maar ik heb ook andere firma's aangesproken en vond bepaalde onderdelen van onze wensen qua inrichting ook goedkoper...maar je betaalt dan ook levering per bedrijf enz...ik had liever 1 firma voor alles. Succes nog met je zoektocht!@ Evelien: inderdaad...de lijst wordt stilaan korter é :-)@ Dorien: heb je de offerte in privé berichtje gestuurd ;-)@ Lindsy: echt een goeie service vind ik! de prijs is niet zo goedkoop, maar ben er zeker van dat ze het méér dan waard zullen zijn!!
mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen of je de offerte naar mij ook kan sturen. Moeten ook zelf voor de aankleding van de zaal zorgen en heb totaal geen idee van prijzen. Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!!!!email is hotclato@hotmail.comgroetjesNancy