Terug naar overzicht
Naar het schijnt zou je dit ongeveer een 4tal maanden voor je feest zelf kunnen doen. Ik had dit gevraagd aan de winkel waar ik mijn bruidsjurk heb gekocht, zij hebben ook een mannenafdeling.Wijzelf gaan voor alle zekerheid 4-5 maand op voorhand gaan zoeken om toch wat speling te hebben :-)Groetjes!
Wij zijn zaterdag naar Hugo Boss geweest en het herstellen duurt 1 week dus daar heb je tijd genoeg!
Hallo, Wij zijn een zestal maanden op voorhand voor een kostuum geweest en dit was nog net goed volgens de winkel. Het kostuum van mijn man, toen verloofde, komt van bij Nicky Vankets in Hasselt. Supergoede service en supervriendelijk! Het kostuum werd daar ook op maat gemaakt, dus misschien dat je dan iets langer in tijd moet tellen. Als je voor een standaard kostuum gaat dat enkel wat in lengte aangepast moet worden hebben ze uiteraard minder tijd nodig. Als ik jou was zou ik toch stilletjes beginnen uitkijken zodat hij ongeveer weet wat hij wil. Als hij niet dadelijk zijn zou vinden heb je nog wat tijd om te zoeken.... Mijn man had een heel licht grijs kostuum. Als accent bij zijn kostuum waren de knoopjes met rode draad vastgezet (ik had een rood kleedje)...Voor de suite hadden wij allemaal dezelfde kostuums. Antraciet met zwart hemd en zilvergrijze das. Vermits mijn man in het lichtgrijs was en ik in het rood hebben we de suite vrij donker gehouden (zodat wij als trouwkoppel eruit sprongen). Ook de mama's (enige vrouwen in suite) waren in het lang met overheersend zwarte kleur. Kostuums huren moet niet zo lang op voorhand. Wij zijn wel op tijd gegaan zodat we zeker genoeg kostuums hadden. Wij zijn bij Sodermans in Hasselt geweest. Wij zijn alles gaan reserveren en dan moeten alle mannen zelf langsgaan voor het opmeten.GroetjesAnnelies