Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs Serwir - Sint-Niklaas

24-10-2011 19:01:41
Hallo iedereen,

Is er gisteren nog iemand naar de trouwbeurs in hotel Serwir geweest?
Wij vonden het best interessant: niet zo groot, maar alleen met lokale handelaars.
We hebben in ieder geval ideetjes opgedaan voor mn ventje zn kostuum, de ringen en de uitnodigingen.
Door naar die beurs te gaan, begint alles ook nog eens extra te kriebelen: nog 213 dagen !!

Liefs,

Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1315

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik24-10-2011 20:40:30

Hallo Lindsy

Wij zijn gisteren ook geweest! Het was inderdaad niet zo groot maar wél gezellig, hebben veel leuke dingen gezien.

We hebben eindelijk een uitnodiging gevonden die we beiden mooi vinden en hebben een kostuum gezien naar de zin van mijn verloofde (en ook naar mijn zin!) als ik hem daar in ga zien, wauwy

Ik heb daar inneens nog een afspraak gemaakt om bij Couture Rachel langs te gaan deze zaterdag, heb m'n droomkleedje wel gezien denk ik! (Bij Haute Couture Jetty had je rechts een jurk van Rembo Styling met een kleuraccent, misschien heb je het wel gezien)

Het begint idd meer te kriebelen nu het zo visueel is geworden! Hier nog 249 dagen maar zaterdag wordt een spannende dag!!

Nog veel plezier
Groetjes Niki

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik24-10-2011 22:12:18

Haha, hier hetzelfde wat kostuum en uitnodiging betreft!
Voor de uitnodiging gaan we waarschijnlijk voor eentje van Buromac uit de Papillon collectie, jullie?

Ja, die jurk van bij Jetty kan ik me nog voorstellen, heel mooi! Mijn kleedje komt ook van daar. Ga je daar ook langsgaan of alleen bij Couture Rachel? Rembo hebben ze sowieso in beide winkels.

Succes zaterdag en nog veel voorbereidingsplezier,

Lindsy

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-10-2011 16:20:23

Hey,

Ben ook geweest naar de beurs, het was inderdaad klein maar zeer gezellig...

Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Groetjes Ellen

Grace
28-4-2012
 Meld misbruik25-10-2011 16:31:52

Wij zijn ook naar die beurs geweest en ik vond het net een voordeel dat er alleen lokale handelaars waren. Wij waren vooral geïnteresseerd in de huwelijksreizen en de trouwringen en daar viel ik steil van achterover. 'Sorry, mevrouw, met een budget van 1700 euro per persoon ga je niet veel kunnen doen.', zeiden ze bij het huwelijksreisstandje. Bummer! Ik blijf zoeken naar onze droomreis die binnen budget ligt.

Grace

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik25-10-2011 20:34:49

Hoi Lindsy,

Wij gaan waarschijnlijk bij Alfa Print (ze hadden die zwarte panelen) aangezien ik daar ook nog stage gedaan heb "in mijnen schooltijd".

De kaart die wij willen is er 1tje van Mercard - 2010 dacht ik, echt super!

Ik ga voor te beginnen eerst in Terneuzen bij een winkel zien en rond 17u word ik verwacht bij Couture Rachel. Ik moét da kleed echt passen!!!
Als ze het daar ni hebben wil ik naar Haute Couture Jetty gaan om daar te passen en vergelijk ik de prijzen ;-) Bij beiden zijn de retouches inbegrepen dus da's al een pluspunt

Wanneer gaan jullie de uitnodigingen bespreken?

Groetjes!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik26-10-2011 12:34:49

@ Niki: Wij gaan waarschijnlijk bij Koset in Sint-Niklaas bestellen, hier hebben we vroeger ook al goede ervaringen mee gehad. Zij hebben dé kaart ook in hus assortiment dus dat is weer een zorg minder! Denk dat we in december eens langsgaan voor de uitnodigingen, na een nieuwe check up van onze gastenlijst.

Voorlopige to do's nog in 2011:
Oktober: afspraak pastoor
November: ringen kiezen
December: kostuum ventje / uitnodigingen kiezen

Laat zeker iets weten als je je kleedje gekozen hebt hé!

@ Grace: ik had de indruk dat ze alleen boeken van de dure, exotische reizen bijhadden. Als je hier niet per sé voor gaat, moet je voor een budget van 1.700 euro per persoon toch een mooie reis kunnen maken, daar ben ik van overtuigd! Succes nog!

Groetjes,

Lindsy

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik26-10-2011 13:44:11

Hoi Lindsy,

We gaan wrs volgend weekend de gastenlijst even overlopen met beide kanten, om te zien of we niemand vergeten! Teksten hebben we nog niet echt dusja, ik weet ni of we eigenlijk al ietske kunnen gaan doen (behalve dan een offerte vragen ;-))

Bij ons moet nu nog het volgende gebeuren;

29/10: Trouwjurken passen / kostuum verloofde (eens kijken)
05/11: 1ste afspraak met Deken van Temse
December: uitnodigingen offerte

De rest zal voor na de feestdagen zijn denk ik!

Groetjes en nog véél plezier ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...