TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
hanne
3-9-2011
|
25-10-2011 7:23:55
Ik zou er gewoon voor gaan! Zelf ben ik getrouwd in Marylise Nero, ook niet meteen wat ik in gedachten had, maar heb er super veel goede reacties op gehad. Uw vriend kan zich totaal geen beeld vormen can een grijs kleed, dus daar zou ik niet wakker van liggen.
Het grijze kleed op de site vind ik trouwens prachtig :-)
|
|
ilse
7-8-2010
|
25-10-2011 7:49:54
Hey annelies, Als je het een mooi kleedje vind, zou ik er gewoon voor gaan hoor! Ik zou geen rekening houden met het feit dat je vriend grijs maar niks vind. Zoals Hanne al zei het is moeilijk om je een kleedje in een bepaalde kleur voor te stellen als je het niet gezien hebt. Het is hier op het forum ook al heel veel gezegd dat je kleedjes altijd moet passen, veel mensen vertrekken met een bepaald idee van hun droomkleed maar kiezen uiteindelijk toch een héél ander kleedje. Groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
25-10-2011 8:11:28
Hallo, Ik ken het gevoel volledig. Je loopt al een heel tijdje met het idee dat je in een wit/ecru kleedje voor het altaar zal staan en dan bij het passen die je toevalllig eens een ander kleurtje aan. Voor mij was dit net hetzelfde, iedereen vond dat rode kleedje fantastisch voor mij. Ik had het ook heel moeilijk met de kleur, ik heb er dan een weekje over geslapen en ben het opnieuw gaan passen en toen was ik overtuigd. Nu een half jaartje voor de trouw kwamen de twijfels wel even terug. Wat gaan de mensen zeggen, moet ik niet in het wit/ecru trouwen? Maar ik heb toch voor het rode gekozen en ben tot op de dag van vandaag nog steeds supertevreden dat ik toen het rode heb genomen. Ik was wel samen met toen mijn toekomstige mijn kleedje gaan kiezen, dus hij wist de kleur en was ook heel enthousiast. Het was eigenlijk zelfs zijn idee om dàt rode kleedje eens te passen. Ik heb datzelfde kleedje toen ook in het wit aangehad omdat ik was zeker van het model, maar met dat wit kleedje was het echt niet hetzelfde, dat rode was echt gemaakt voor mij . Ik zou als ik jou was het kleedje nog eens gaan aandoen en misschien iemand meevragen waarvan je een "eerlijke" mening krijgt. Een goede vriend(in), tante, mama,... Je moet geen rekening houden met wat "de mensen" zullen denken. Je moet je zelf 100% goed voelen in je kleedje, jij moet (en zal) stralen op je grote dag ! Groetjes Annelies
|
|
Hanne
1-10-2011
|
25-10-2011 8:41:33
Hey Annelies,
ik kan de mensen hierboven alleen maar bijtreden. Bij mij was het trouwens net omgekeerd :o) Ik wilde niet in het wit/ecru trouwen, maar mijn uiteindelijke kleedje was wel degelijk ecru! Ik heb ook getwijfeld, en heb uiteindelijk één keer mijn verloofde meegenomen. Hij heeft toen niet het uiteindelijke kleedje gezien, want ik heb een korte versie laten maken van een lange jurk, maar hij heeft me wel geholpen de knoop door te hakken.
Ik ben het helemaal eens met mijn naamgenote, je vriend kan zich moeilijk een kleedje in het grijs voorstellen, en is er ongetwijfeld ook altijd van uit gegaan dat je een wit kleed zou kiezen. Ik zou daar dus ook minder rekening mee houden, want in feite stel je hem een heel algemene vraag terwijl jij een specifiek kleedje in gedachten hebt.
Veel succes ermee! Hanne
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
25-10-2011 10:31:10
Het grijs kleedje van Marylise is mijn absolute nr 1 op dit moment! Ik zou niet twijfelen !!
|
|
Annelies
9-6-2012
|
25-10-2011 13:17:24
Het is het kleedje 'nova' voor de verduideliking.
Bedankt iedereen voor jullie advies! Heb er veel aan gehad...
Donderdag ga ik het grijze nog eens passen :-)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
25-10-2011 13:20:06
Hey, ben eventjes gaan kijken en ik vind het echt een super mooie jurk!!
Nog veel succes. Alessia
|
|
dorien
5-5-2012
|
25-10-2011 13:46:32
heej, ik heb dat kleedje van marylise 'nova' ook aangehad!
geweldig mooi kleed!!! de kleur stond mij nu niet zo, heb het dan ook eens in het wit aangehad... voor mij was dit beter en is tot mijn laatste top drie overgebleven.
uiteindelijk heb ik gekozen voor een LR doordat ik iets simpels wou met toch een leuk accent ... dit kleedje van LR had dan bij mij een meer wauw-effect.
als jij dit zo mooi vind zou ik ervoor gaan! prachtig kleed!
|
|
fleur
8-9-2012
|
20-12-2011 16:21:33
Dag annelies
Ik heb ook het kleed van Nova ;-)
Ik zie dat jij ze in het grijs hebt? Bij mij is' t in't donkerblauw. Zou die van jou wel eens willen zien in dat kleur :-) Heb je foto's genomen in de winkel van het kleed?
Groetjes Fleur
|
|
Annelies
9-6-2012
|
1-1-2012 21:39:03
Hallo Fleur,
Uiteindelijk toch voor iets helemaal anders gegaan...!
|
|
fleur
8-9-2012
|
1-1-2012 21:58:09
ahzo, nu maak je mij nieuwgierig :p
Is het nog eentje van Marylise geworden?
|
|
Annelies
9-6-2012
|
8-1-2012 19:16:03
Nee, van Linea Raffaelli :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|