Terug naar overzicht
Hallo, Is het de eerste keer dat je gaat passen? Het is inderdaad spannend, als ik je één raad mag geven, geniet ervan! Ookal ben je een twijfelaar... als je hét kleedje gevonden hebt zal je het merken. Laat je omringen door mensen die je nauw aan het hart liggen, je moeder, tante, vriendin,... zij gaan ook zeggen wanneer het wel of niet bij jouw past. Wij zijn onder ons tweetjes gaan kiezen, omdat het ook "onze" dag was... En moest het zijn dat je niet onmiddellijk je droomkleedje vind, geen nood... er zijn nog enorm veel winkels...GroetjesAnnelies
:-) spannend !! veel succes
Ik ga zondag ook voor het eerst passen!! En het is echt zo spannend, ik kijk er al een hele week naar uit! Veel succes met het vinden van je droomjurk en geniet ervan! :DGroetjesAlessia
geniet er van! en denk er aan ... wat je mooi vind in de boekjes kan vaak heel anders zijn als je het past! x
Ja dat is het juist he... Ze zei me dat ik een paar modellen moest bekijken en afprinten, maar wat je in de boekjes mooi vindt, kan er al helemaal anders uitzien wanneer je het past....Afwachten maar... En veel plezier ook aan de bruidjes die ook nog moeten gaan passen! :D