Terug naar overzicht
Volgens mij zitten u planning heel goed.groetjes
ziet er netjes uit zou het zo houden ziet er beter uit dan dan van ons francis
Make-up heeft bij mij een uurtje geduurd ipv een half uur.En ik weet niet hoeveel gasten je hebt voor de bbq en hoeveel verschillende soorten vlees je hebt, maar ik denk dat anderhalf uur niet zo heel erg lang is... Is zoals gezegd een beetje afhankelijk van de hoeveelheid gasten...
Jip, klopt.. Mss laatste stuk half uur verlaten.. Zijn met 90 man, waarvan een 15 kids.. De bbq is ook niet super uitgebreid. Houden het op 3 soorten en dan stokjes bakken vr doorheen de avond te knabbelen.. :-)
Ik weet niet of een visagiste jouw make-up zal doen maar de mijne vroeg me om hier toch 1 tot 1.5 uur voor uit te trekken...grtjes
De vraag die ik me hier vooral bij stel, is waarom komt je bruidstaart na de openingsdans? Normaal wordt de openingsdans toch gebruikt als het begin van het dansfeest, het lijkt mij raar om dit nog eens te onderbreken voor de bruidstaart, daarom zou ik het eerder omdraaien...
Ik denk wel dat het vaker voorkomt dat de bruidstaart na de openingsdans komt! Meestal wordt dit zelfs gedaan rond 00.00 uur met een leuk muziekje als aankondiging... Maar voor de rest ziet je planning er wel goed uit, wel houden wij een 2 uurtjes opzij voor de foto's, maar dat hangt er ook vanaf hoe en wat je wilt!Nog veel succes!Alessia