Terug naar overzicht
Hallo Carolien,ik heb zelf een jurk van blue by enzoani gekozen. Ik heb de mijne gekocht bij Lilian Claes in Herentals (ik kan niet wachten hem terug te passen). Het leek mij niet dat zij hier enorm veel keuze in had maar ik was eigenlijk ook niet specifiek op zoek naar dat merk en ik ben op het einde van het seizoen geweest.De prijs valt best wel mee. Ik denk dat het een van de goedkopere kleedjes was dat ik gepast heb (1300 euro ongeveer)veel succes!
Bij Elena in Deinze en Linea Lin in Lochristi, bruidshuis Ellen in Oostburg (NL), Scarpellini in Oostende. Het zijn er maar een paar, hopelijk was ik tot hulp :)groetjes succes met de zoektocht
Hey,Alvast bedankt! Ik kan zeker verder nu... Ik kan al niet wachten om deze in het echt te zien !!!
Prima Donna in Deerlijk verdelen ook Blue By Enzoani.
Hello! Ik heb er ook één van, zoooo mooi!!De mijne was ook ongeveer € 1300 en ik heb hem bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht!Ga je nu al voor een jurk in 2013 kijken dan? Succes! x
Ik ben even gaan kijken op de website. Amai wat mooie kleedjes: die wil ik ook passen!!!Bedankt, had er nog niet van gehoord.
Hallo!Een aantal weken terug heb ik een kleedje van dit merk gekocht in Le Chapeau in Bree.Mijn kleedje koste 2300 euro. Ik kende het merk eerst ook niet, maar vind het ook een hele mooie collectie!
Ik ga inderdaad nu al kijken voor een jurk ook al trouw ik in 2013. Wij plannen daartussen nog een zwangerschap en ik heb mij laten wijsmaken dat ik best nu voor de zwangerschap al een kleed kies. Heeft daar iemand ervaring mee?groetjes