Terug naar overzicht
Hey,Ik ben er ook net mee bezig geweest,maar ik vind op internet niet zo heel veel ideeën.Heb een beetje gepuzzelt met uitnodigingen die we vroeger al gekregen hadden.ik vraag me gewoon af of je het uur en adres van de gemeente er ook moet opzetten als je ook voor de kerk trouwt. Want het is niet de bedoeling dat de mensen naar het gemeentehuis komen,enkel de suite.
Hallo, Wij hadden eigenlijk van verschillende voorbeelden een tekstje in elkaar gestoken dat voor ons van toepassing was en dat wij het beste vonden. In dat tekstje waren de uren van zowel gemeentehuis als kerk vermeld samen met de uitnodiging van de receptie OF het avondfeest. Het adres van het gemeentehuis hebben we niet vermeld, er stond gemeentehuis Diepenbeek (iedereen die dit moest weten wist dit wel te vinden, er is er ook maar één ;-)). Het adres van de feestzaal (en kerk) stond wel vermeld. Kerk en feestzaal lagen langs elkaar dus eigenlijk was dit maar één adres (het was niet de kerk in het centrum, vandaar toch even duidelijk het adres van de kerk vermelden). Ons thuisadres en onze contactgegevens stonden er ook op, samen met de kadotip.GroetjesAnnelies
Wij hebben bij de drukkerij een boek meegekregen met allemaal voorbeeldtekstjes en lettertypes in. Heel handig! :-) We hebben dan gecombineerd van verschillende uitnodigingen.Bij ons staat het uur van het stadhuis er ook niet op omdat we dat in beperkte kring willen doen. Het uur van de kerk natuurlijk wel :-)groetjesKatrien
Hallo Ann,Ja het is even zoeken heIk zou anders enkel het adres van de kerk erop zetten,de suite is toch sowieso op de hoogte van het uur voor de wet?Voor derest denk ik dat we een algemene uitnodiging zullen maken met kleine kaartjes voor wie dan op de receptie/feest wordt verwacht.Volgende week heb ik een afspraak met onze fotograaf die onze uitnodiging zou uitwerken,dan kan ik wat meer kwijt.Nu is het allemaal nog wat vaag....Hey Annelies,Ik zou ook graag een tekstje hebben dat bij ons past,ik heb hier en daar al wat opgezocht maar nog niet direct iets gevonden.Ik heb nog even dus zal wel iets gepast vinden.het is inderdaad wel een idee om het adres niet te vermelden van het stadhuis indien enkel de suite welkom is.Bedankt voor de tip ...Hey Katrien,Zo'n een boek is inderdaad we handigIk nog wat opzoek werk verrichten en dan zullen we vast wel iets vinden.Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes Virginie
Heyhey,Ik heb me gewoon gebaseerd op verschillende teksten van het internet en dan naar mijn smaak aangepast :-). Het is niet echt een tekstje dat op ons alleen van toepassing is maar is wel mooi in rijm en, na herwerking, bijna 90% zelf opgemaakt, dus ben er wel trots op :-).Bij ons is het 1 uitnodiging voor iedereen waarop de wet en de kerk vermeld staan samen met de kadotip ;-). Van ons mag iedereen volgen wat ze willen volgen :-). Dan voorzien we 3 kaartjes voor de mensen van de receptie, receptie + avondfeest en suite.Groetjes!Evelien
Nu ik al jullie reacties eens duidelijk nalees:Moet het adres van de wet en de kerk uitdrukkelijk vermeld worden? Want wij hebben dit nu niet gedaan aangezien er maar 1 gemeentehuis is in Aalst en 1 kerk in Wieze... Is dit toch nodig?Groetjes!Evelien
Hey Evelien,Je kan de adressen altijd vermelden voor de mensen die misschien niet van de streek zijn,zodat ze het als dan nog op tijd kunnen vinden he.(met de gps)Je weet nooit he beter voorkomen dan genezenJe mag inderdaad fier zijn op je tekstje wij bruidjes zwoegen om het tip top in orde te krijgenWe zullen het nog missen...Groetjes!Virginie