Terug naar overzicht
Hoi,in ben vorig jaar in okotber (ik trouw dit jaar in oktober) gewoon eens een winkel met trouwkledij binnen gestapt. Absoluut nog niet met de bedoeling iets te kopen. Maar van het één kwam het ander en zo ben ik beginnen passen. Er was echter niets dat volledig binnen mijn verwachtingen lag. En toen ben ik beginnen zeggen aan winkeldame wat ik allemaal wou. Ze heeft dat allemaal opgeschreven en dat kleed gingen ze dan ook maken. (Ik neem aan dat het resultaat super zal zijn, maar weet ik natuurlijk nog niet zeker, want ben nog niet gaan passen). Dus ik denk dat er misschien nog winkels zijn die naast verkopen ook ontwerpen.Waar ik ook al van gehoord heb da's dat de naaischool trouwjurken ontwerpt en maakt, als eindwerk enzo.Groetjes Silvie,27-10-2006
Hallo Veerle,Mijn kleed komt van bij Mia Monta in Brakel, daar kan je verscheidene jurken passen en je kan vb van de ene jurk de rok kiezen of die rok maar in een andere stof en dan van nog een ander kleed het bovenstuk.Op de duur heb je een totaal ander kleed die je zelf hebt samengesteldGroetjesAnneleen19/08/2006
Ik verkoop mijn bruidjurk.Het is een klassiek romantisck kleed maat 38 uit de collectie 2006.Het kleedje kan je bewonderen op de site: www.marylise.be ga naar collectie en zoek naar het model 'trisara'. Ik ben pas getrouwd en wil iemand anders gelukkig maken met mijn jurk voor 900 euro!Gekuist en gestreken, een echt pareltje. Er hangen heel mooie herinneringen aan met een grote dosis complimenten! Voor foto's en andere vragen; mail to witten@belgacom.netVeel succes met je zoektocht