Terug naar overzicht
Hey,Ik ben bij Elena in Deinze langsgeweest op een zaterdag. Ik moest niet lang wachten voor een afspraak en was er echt super tevreden want heb er men kleedje besteld.Bel gewoon even en vraag het...Succes met passen
Hey,hier nog een aprilbruidje :-). Ik ben 2 weken geleden bij Le Chapeau geweest en heb daar mijn kleedje gevonden. Ik heb wel ongeveer een maand op voorhand gebeld voor mijn afspraak vast te leggen. Als je nu belt, dan ben je zeker nog in tijd!Groetjes,Evelien
Heyhey,Ik ken die winkels niet maar weet wel dat je best zowiezo een afspraak maakt, en zeker op een zaterdag want dat is de drukste dag van de week ;-).Groetjes!
Ik kan ook altijd enkel op zaterdag en heb mijn afspraak bij JPC 2 weken geleden vastgelegd voor deze zaterdag. Ik ben vorige week naar Le Chapeau geweest en daar is het momenteel iets moeilijker op een zaterdag om nog plek te hebben. Ik had er slechte ervaringen, dus mij zien ze daar nooit meer!
ik ben de winkel gewoon binnengestapt zonder afspraak (wel bij bruidsparadijs in Antwerpen). er was meteen iemand om te helpen en mocht passen. mijn vriend was wel mee, omdat ik dat wou, ik wou dat hij het mooi ging vinden en dan voelde ik mij gerust.hij vond het eerste (heb er ook meer 1 gepast) super mooi, heb het meteen besteld en in februari mag ik gaan passen.dan gaat hij niet meer mee (dan is het toch wel nog een beetje een verrassing)veel succes, maar bellen kan nooit kwaad. (ik had op dat moment nog niet de intentie om te kopen, gewoon eens rondneuzen, maar het was liefde op het eerste zicht)
Zaterdag is en drukke dag bij de meeste bruidswinkels. Een afspraak maken is meestal aan te raden en enkele zaken werken uitsluitend met afspraken om lange wachttijden uit te sluiten. Voor een afspraak op zaterdag ben je er best goed op voorhand bij.Bel best even de gewenste zaken op en vraag wat meer info.
Bij Boetiek Lief in Loksbergen is de winkel ook open op de zondagen van 13u tot 17u. Enkel op afspraak. Bellen kan op het nr. 013/44 11 14 website www.boetieklief.be Ook in die nieuwe winkel in Hasselt 'Bruidsmodehasselt' kan je een afspraak maken voor zaterdag en zondag te komen passen www.bruidsmodehasselt.be Veel succes zeker de moeite om eens te gaan kijken