TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carmen
12-1-2012
|
25-10-2011 21:18:47
Heb je niet nog tijd genoeg om daarna te gaan passen? Sterkte :-(
|
|
Sandra
18-5-2012
|
25-10-2011 21:36:42
Mij lijkt het nog best kunnen hoor dat je nadien gaat passen. Tracht die afspraak zodanig te verzetten dat je toch goed gaat kunnen passen maar zie dat je erbij bent, bij de begrafenis. Ik vrees dat je later er spijt gaat van hebben!!
Toch respecteer ik de keuze die je uiteindelijk gaat maken.
San
|
|
Gitte
28-10-2011
|
26-10-2011 7:25:20
Ik zou eerlijk gezegd toch ook voor de begrafenis kiezen.Je toekomstige kan misschien gaan passen als het voor hem niet anders kan. Je hebt nog 8 maanden om een jurk te vinden maar afscheid van die vriendin nemen kan maar één keer. Vraag aan de winkel om de eerstvolgende afspraak voor jou vast te leggen. Ik denk niet dat je kan genieten van het passen terwijl er een paar meter verder een vriendin begraven wordt! Het is jullie keuze natuurlijk!
|
|
Ann
9-6-2012
|
26-10-2011 16:09:21
Eerlijk gezegd zou ik mss ook proberen het anders te regelen. Je kan zoals hierboven vermeld maar 1 keer afscheid nemen van je vriendin. Je gaat met je gedachten toch niet bij het passen zijn, en er op dat moment waarschijnlijk zelfs geen zijn in hebben. Dit is mijn eerlijke gedacht. Zo was ik 7 maanden zwanger van onze tweede zoon toen wij hoorden dat mijn schoonbroer nog maar een paar maanden te leven had. Van blijdschap tijdens de zwangerschap en bevalling is niet veel sprake geweest toen.
|
|
kim
7-7-2012
|
26-10-2011 17:35:04
Hey Sofie,
de ene zegt dat je voor de begrafenis moet kiezen, de andere zegt van niet ... Ik zeg dat je gewoon jou ding moet doen, waar jij je goed bij voelt! Een begrafenis is nooit leuk om mee te maken.. en ten slotte zal de familie van dat meisje genoeg steun krijgen op zo'n vreselijke dag. Waarschijnlijk kan je de avond voordien wel gaan groeten ? Als je dit doet is het toch beter dan helemaal niets, en kan je ook geen spijt krijgen dat je geen afscheid hebt genomen.
Ookal moet je gaan passen zonder je tante, probeer er toch van te genieten ! Je zal waarschijnlijk nog wel een 2e pas gaan doen hé, neem je tante dan zeker maar mee!
Veel succes en sterkte gewenst!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|