Terug naar overzicht
Proficiat! Geniet van dit zalige gevoel!
Super!!!Ik wil ook nog 5 kg afvallen (ondertussen nog 4 kg ;-)) maar bij mij hebben ze de juiste maat besteld. Ze zeiden dat ze het zeker voldoende konden innemen indien nodig (1 maat is niets), maar niet uitlaten als je die 5 kg niet afvalt, vandaar dat ze dat risico niet wouden nemen. Chapeau dat jij het wel aandurft!Groetjes en geniet nog maar goed na ;-)!Evelien
Ik wil er tien afvallen! Dus die vijf MOETEN gewoon lukken! Het is een risico, maar ik ga ervoor! En ik heb nog wel even tijd he :-)
Hier nog iemand die een paar kilo moet kwijt raken!Ik ben sinds begin dit jaar al 14kg verloren, dus dat is al een super prestatie vind ik zelf Maar wil ik het kleedje perfect hebben zitten, dan moet er zeker nog 5kg af. Mijn doel is (indien mogelijk) 10kg.We hebben wel nog tijd genoeg, maar ik voel voor mezelf dat ik er nu moet aan beginnen, anders gaat het moeilijk worden vrees ik.Veel afslankplezier!
Hey Nicky,Als je echt wil afslanken (want soms is het 1 bepaalde probleemzone die je kwijt wilt ipv de kilo's) dan kan ik je Infraligne aanraden...Ik ga zelf nog een 20-tal beurtjes doen volgend jaar om gewoon te 'verstevigen'...is een soort van bodystyling, maar met infra rood stralen...en je doet BBB-oefeningen in die cabine. Vermoeiend is het niet, maar je voelt het wel 'branden' in je spieren :-).Ben daar een aantal jaren terug eens 8 kilo en meer dan 60 cm mee kwijt geraakt...der is ondertussen terug 6 kilo bij maar dat trek ik mij niet zo aan :-).Mocht het niet lukken...zo iets is echt wel effectief om op korte termijn af te slanken...alleen ook wel prijzig...groetjes en succes!!
Ik heb dat ook al gedaan! Maar 't is inderdaad maar een tijdelijk effect. Van zodra je ermee stop, kom je onmiddellijk weer bij, zowel centimeters als kilo's.