Terug naar overzicht
Amai het zag er echt leuk uit!Veel volk op de dansvloer!Kijk al uit naar de foto's! groetjes! Ellen
Leuk filmpje, zeker met dat stukje in slow motion! Ben benieuwd naar de foto's, kan ik je jurk wat beter zien...GroetjesAlessia
Inderdaad nog maar een glimpje opgevangen van je jurk maar WAUW: ziet er veelbelovend uit! ;-)
je kleed zag er echt prachtig uit; de openingsdans (liedje) is goed gekozen,gaan we ook nemen :)
Oh die dress!! Echt toppie dat het je eigen ontwerp is é :-).Ik kijk al uit naar je foto's!groetjes!
wauw een geweldig feest zo te zien. en heel mooi kleed trouwens.
Hoi Celesta,Leuk kleed! Staat je fantastisch! Ben benieuwd naar je foto's!Veel liefs & dikke proficiat!Nathalie
hey celesta , proficiat me jullie huwelijk ,zag een leuk feest uit :) en jou jurk is ook wel knap echt mijn ding gothic stijl ik ben zelf ook gothic ,kijk er naar uit om enkele fotokes te kunnen bewonderen van jullie dan kan ik je jurk iets beter zien :)ik wens jullie heel veel geluk toe samen grtz nanske
Hey,Zeer speciale jurk!Super inderdaad dat het je eigen creatie is. En je had een zeer slanke tai met die jurkKijk alvast uit naar jullie foto's.Veel groetjes Ellen
Hallo,Kijk echt hard uit naar je foto's hoor nu:-)Ziet er allemaal super uit!groetjes