Terug naar overzicht
Ooooh, die is mooooi !!! Heb deze ook gepast! :-)Wat bedoel je met accesoires ? Sjaaltje of jasje of echt juweeltjes ?Weet niet of dit bestaat van Maggie ... mss even googelen ?Succes in je zoektocht!
ik denk niet dat er echt accessoires voor bestaan. Maar als je oorbellen zoekt, dan lijken deze wel erg op swarovski
Op de site van Maggie heeft het model een armbandje en oorbelletjes aan..ik dacht dat deze misschien ook te koop waren. Misschien dan idd beter op zoek gaan naar een alternatief zoals swarovski... Bedankt voor jullie reacties!
hoi melissa,Waar heb je deze jurk gevonden?x. GroetjesPascale
Dag Pascale,Ik heb deze bij Pierre-yves in aalst gekocht. Ik ben daar zeer goed geholpen geweest. ze hebben ook andere (naar mijn mening) mooie merken zoals jesus peiro en Pronovias. Maar dus ook maggie sottero.Groeten!
Heb je al eens op de website van abrazi gekeken? Hele mooie juwelen die ik wel passend vind bij een maggie. Ze zijn misschien wel iets ingetogener dan deze die ik op de foto zie staan bij jouw model jurk. Groetjes.
Hey Melissa, ik ben op 1 oktober getrouwd in deze jurk Ik heb ze ook gekocht bij Pierre Yves. Mocht je op zoek zijn naar een stola (zijden mousseline), ik heb de mijne niet gedragen, aangezien het zo schitterend weer was op onze dag! Hij is bij Pierre Yves op maat gemaakt en ik heb 125 € betaald. Mocht je geïntresseerd zijn, stuur me maar een mailtje (huwelijk01-10-2011@hotmail.com)Groetjes