Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Panty of niet?

26-10-2011 11:39:29
Hoi,

Ik heb een trouwkleed dat tot net op/onder de knie komt. De schoenen die ik gekocht heb, zitten perfect met blote voeten, maar met panty's glijden ze. Ik heb al hielklevers en zo'n gelzool geprobeerd, maar dat helpt niet.

Volgens mijn ma, schoonma en de mevrouw van de winkel is het toch mooier als ik nylonkousen zou dragen... Zeker volgens de twee laatste kan ik het echt niet maken om met blote benen rond te lopen. Oja, ik trouw op 11 november, maar alles is binnen.

Opties:
1. geen nylons dragen. Mijn benen hebben een kleurtje van de zonnebank en het kleed is geen hard wit
2. nylons dragen en de hele dag oncomfortabel in mijn schoenen zitten
3. gigantisch goede tips krijgen, zodat ik nylons kan dragen zonder me oncomfortabel te voelen

Ik zit zeker in met het dansen. Ik mag het niet gedroomd hebben dat ik midden in onze openingsdans uit mijn schoenen glijd...

Wie helpt me?

Merel

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1340

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik26-10-2011 11:56:11

Dag Merel,

ik ben getrouwd op 1 oktober. Uiteindelijk was het die dag stralend weer en erg warm (26°C!) maar ik ben nooit van plan geweest om panty's te dragen. Ik had een kleedje tot net op de knie en ben ook een aantal keer naar de zonnebank geweest. Omdat ik het nooit van plan was, heb ik dus ook nooit mijn schoenen met panty's geprobeerd, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat een slechte combinatie zou geweest zijn. Bovendien draag ik ook helemaal niet zo graag panty's, zeker niet als ik weet dat het voor een hele (lange) dag is.

Als ik je post goed begrijp, heb jij geen zin in panty's en vind je het ook niet nodig omdat je benen een kleurtje hebben en je kleed niet hard wit is. Het zijn enkel andere mensen die je sterk adviseren om er te dragen. Wel meid, dan zou ik zeggen, laat die panty's in de schuif liggen en ga in blote benen! Je gaat zoveel meer op je gemak zijn.

Lieve groeten,
Hanne

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik26-10-2011 12:09:59

Niet aandoen :)
Als je geen spierwitte benen hebt onder een crème-jurk, dan is het niet nodig om panty's aan te doen haha
Zeker als ze je ongemakkelijk doen voelen, zou ik je aanraden om er geen te dragen.
Alles is binnen te doen, dus voor de kou zal je t al niet moeten doen.
Het is jullie dag, dus zorg in de 1e plaats dat je doet waar JIJ zin in hebt.
Volgens de etiquette moet een bruid panty's dragen, maar die regeltjes zijn in mijn ogen ouderwets en zijn er dus om aan je laars gelapt te worden :)

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik26-10-2011 12:34:38

Geen panty's aandoen, zorgen dat je zelf makkelijk bent!
Als je benen een mooi bruin kleurtje hebben, vind ik dat al even mooi als panty's.
En inderdaad met pumps is het verschrikkelijk irritant...

groetjes!

Ellen

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik26-10-2011 12:56:26

Ik zeg ook: géén panty's! ;) Persoonlijk vind ik niets zo lelijk als een paar van die nepglimmende benen onder een mooie rok of jurk. Ik zou ook gaan voor een paar zonnebankbeurten (of bruinen-zonder-zon als je dat aandurft met je jurk) en een paar keer scrubben onder de douche (suiker met een beetje honing, beste en goedkoopste scrub!). Veel succes!

nele
26-11-2011
 Meld misbruik26-10-2011 13:05:56

Hallo Merel

ik trouw op 26 november en het is ook zonder panty's, ook omdat ik anders teveel uit mijn schoenen slip en omdat het idd niet confortabel is....

en als je vindt dat je benen nog een beetje bruiner mogen (zonder strepen) dan kan je je altijd laten spray-tannen

veel succes!

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik26-10-2011 13:12:38

Ik vind het niet mooie en jij niet comfortabel = niet dus

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-10-2011 13:51:59

Hallo,

Als je benen sowieso al een kleurtje hebben zie ik er echt geen probleem om geen kousen te dragen. Nu het is wel november en wat frisser, maar als jij daar geen last van hebt zie ik daar ook geen probleem in.

Wat misschien wel een oplossing zou kunnen zijn zijn kousen zonder tenen. Deze kan je ook aandoen als je een open teentje in je schoentjes hebt, maar het maakt ook dat je vanvoor in je schoenen toch wat "grip" hebt. Misschien dat dit al wat beter is....

Ik neem aan dat je open schoentjes hebt... anders als het bv een laarsje zou zijn (november) kan je kousen zonder voeten (broekje) aandoen... maar met open schoentjes is dit natuurlijk geen optie...

Besluit: als jij je beter voelt zonder en zoals je zegt heb je mooie beentjes... geen kousen

Groetjes
Annelies

Merel

Meld misbruik26-10-2011 14:05:24

Hallo allemaal,

De schoenen zijn klassieke pumps, dus sokjes zijn geen optie.
Maar bedankt allemaal voor de geruststelling. Ik draag gewoon geen panty's!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-10-2011 20:45:19

wat ook kan is de panty spray geeft da panty look zonder panty persoonlijk overbodig als je toch aal mooie benen hebt

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik27-10-2011 10:30:59

mijn kleedje was ook tot de helft van mijn onderbeen en ik heb ook geen panty's gedragen!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik27-10-2011 19:50:37

Geen panty's, want je schuift in je schoenen.Ik heb Compeed gekocht en aangebracht VOOR ik de schoenen aandeed.
Ik had wel wat het probleem van wrijvende billen. Daarom had ik een wit aansluitend shortje aan onder mijn kleed.
Resultaat: comfortabel gevoel.
Mijn kleed had ook zoveel lagen dat ik onmogelijk kou kon hebben aan mijn benen.

Merel

Meld misbruik2-11-2011 13:18:51

Hoi,

dat witte shortje is een goed idee!
Bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info