TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
1-10-2011
|
26-10-2011 11:56:11
Dag Merel,
ik ben getrouwd op 1 oktober. Uiteindelijk was het die dag stralend weer en erg warm (26°C!) maar ik ben nooit van plan geweest om panty's te dragen. Ik had een kleedje tot net op de knie en ben ook een aantal keer naar de zonnebank geweest. Omdat ik het nooit van plan was, heb ik dus ook nooit mijn schoenen met panty's geprobeerd, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat een slechte combinatie zou geweest zijn. Bovendien draag ik ook helemaal niet zo graag panty's, zeker niet als ik weet dat het voor een hele (lange) dag is.
Als ik je post goed begrijp, heb jij geen zin in panty's en vind je het ook niet nodig omdat je benen een kleurtje hebben en je kleed niet hard wit is. Het zijn enkel andere mensen die je sterk adviseren om er te dragen. Wel meid, dan zou ik zeggen, laat die panty's in de schuif liggen en ga in blote benen! Je gaat zoveel meer op je gemak zijn.
Lieve groeten, Hanne
|
|
Carrie
13-9-2013
|
26-10-2011 12:09:59
Niet aandoen :) Als je geen spierwitte benen hebt onder een crème-jurk, dan is het niet nodig om panty's aan te doen haha Zeker als ze je ongemakkelijk doen voelen, zou ik je aanraden om er geen te dragen. Alles is binnen te doen, dus voor de kou zal je t al niet moeten doen. Het is jullie dag, dus zorg in de 1e plaats dat je doet waar JIJ zin in hebt. Volgens de etiquette moet een bruid panty's dragen, maar die regeltjes zijn in mijn ogen ouderwets en zijn er dus om aan je laars gelapt te worden :)
|
|
Ellen
5-5-2012
|
26-10-2011 12:34:38
Geen panty's aandoen, zorgen dat je zelf makkelijk bent! Als je benen een mooi bruin kleurtje hebben, vind ik dat al even mooi als panty's. En inderdaad met pumps is het verschrikkelijk irritant...
groetjes!
Ellen
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
26-10-2011 12:56:26
Ik zeg ook: géén panty's! ;) Persoonlijk vind ik niets zo lelijk als een paar van die nepglimmende benen onder een mooie rok of jurk. Ik zou ook gaan voor een paar zonnebankbeurten (of bruinen-zonder-zon als je dat aandurft met je jurk) en een paar keer scrubben onder de douche (suiker met een beetje honing, beste en goedkoopste scrub!). Veel succes!
|
|
nele
26-11-2011
|
26-10-2011 13:05:56
Hallo Merel
ik trouw op 26 november en het is ook zonder panty's, ook omdat ik anders teveel uit mijn schoenen slip en omdat het idd niet confortabel is....
en als je vindt dat je benen nog een beetje bruiner mogen (zonder strepen) dan kan je je altijd laten spray-tannen
veel succes!
|
|
tanja
30-6-2012
|
26-10-2011 13:12:38
Ik vind het niet mooie en jij niet comfortabel = niet dus
|
|
Annelies
7-8-2010
|
26-10-2011 13:51:59
Hallo, Als je benen sowieso al een kleurtje hebben zie ik er echt geen probleem om geen kousen te dragen. Nu het is wel november en wat frisser, maar als jij daar geen last van hebt zie ik daar ook geen probleem in. Wat misschien wel een oplossing zou kunnen zijn zijn kousen zonder tenen. Deze kan je ook aandoen als je een open teentje in je schoentjes hebt, maar het maakt ook dat je vanvoor in je schoenen toch wat "grip" hebt. Misschien dat dit al wat beter is.... Ik neem aan dat je open schoentjes hebt... anders als het bv een laarsje zou zijn (november) kan je kousen zonder voeten (broekje) aandoen... maar met open schoentjes is dit natuurlijk geen optie... Besluit: als jij je beter voelt zonder en zoals je zegt heb je mooie beentjes... geen kousen Groetjes Annelies
|
|
Merel
|
26-10-2011 14:05:24
Hallo allemaal,
De schoenen zijn klassieke pumps, dus sokjes zijn geen optie. Maar bedankt allemaal voor de geruststelling. Ik draag gewoon geen panty's!
|
|
tima
8-9-2012
|
26-10-2011 20:45:19
wat ook kan is de panty spray geeft da panty look zonder panty persoonlijk overbodig als je toch aal mooie benen hebt
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
27-10-2011 10:30:59
mijn kleedje was ook tot de helft van mijn onderbeen en ik heb ook geen panty's gedragen!
|
|
Ellen
9-7-2011
|
27-10-2011 19:50:37
Geen panty's, want je schuift in je schoenen.Ik heb Compeed gekocht en aangebracht VOOR ik de schoenen aandeed. Ik had wel wat het probleem van wrijvende billen. Daarom had ik een wit aansluitend shortje aan onder mijn kleed. Resultaat: comfortabel gevoel. Mijn kleed had ook zoveel lagen dat ik onmogelijk kou kon hebben aan mijn benen.
|
|
Merel
|
2-11-2011 13:18:51
Hoi,
dat witte shortje is een goed idee! Bedankt
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|