TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
12-5-2012
|
26-10-2011 12:51:50
Hey Elsie, Ik trouw een week na jou en ik moet zeggen, onze planningen zijn heel erg gelijklopend Enige verschillen: Getuigen zijn wel al gevraagd, maar trouwringen moeten wij nog kiezen. Misboekje moet ik ook nog aan beginnen en dat lijkt me toch ook wel een serieus werkje. Maar het komt allemaal wel goed, we hebben nog tijd !
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
26-10-2011 12:56:23
hallo, wij trouwen de dag nadien en wij hebben ongeveer hetzelfde klaar. getuigen zijn bij ons ook al gevraagd. wij zijn nu bezig met het misboekje, en volgende maand eens een kijkje gaan nemen voor de ringen. Mijn vriend die gaat dit weekend kijken voor zijn kostuum.
Alles komt op tijd wel klaar, die kleinere dingen zijn ook sneller beslist en besteld.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
26-10-2011 14:05:43
Hoi Elsie,
Heb even je lijstje overgenomen en aangepast aan onze situatie, here we go:
-feestzaal: check -DJ: check -dag en uur gemeentenhuis: check -dag en uur kerk: check -misboekje: mee bezig -vervoer: check -fotograaf: check -trouwringen: nog niet OK, to do november -uitnodigingen: gekozen maar nog niet besteld, to do december -bedankjes gasten: gekozen, bestellen begin februari -bedankjes ouders: nog niet OK -bedankjes getuigen: nog niet OK -bedankjes bruidskindjes: check - bedankjes kindjes aan kerk: nog niet OK -gastenboek: gekozen, bestellen begin februari -huwelijkskaars: gekozen, bestellen begin februari -getuigen: check -kledij bruidegom: nog niet OK, to do december -kledij kindjes: nog niet OK, to do januari/februari -schoenen + lingerie bruid: check -juwelen bruid: check -make up en kapsel bruid: visagiste en kapster gekozen, proef eind maart -bruidsboeket, corsages: bloemist gekozen, bestellen maart -decoratie kerk, huis, zaal: bloemist gekozen, bestellen maart
Zo, ik hoop dat je er iets aan hebt!
Groetjes,
Lindsy
|
|
Sarah
18-5-2012
|
26-10-2011 14:17:22
Hey, Ik heb ook even je lijstje overgenomen en aangeduid wat al in orde is bij ons.
-feestzaal: check -DJ: check, moeten wel nog op gesprek -dag en uur gemeentenhuis: kan pas vanaf half november -vervoer: niet echt nodig, wonen rechtover gemeentehuis en rijden zelf naar feestzaal -fotograaf: check -trouwringen: weet welke ontwerper, gaan één dezer beslissen. Heb wel al een ringendoosje -uitnodigingen: Broer ontwerpt ze, waar we ze drukken weet ik nog niet. -bedankjes: weet wat, moet nog besteld worden -gastenboek: niet ok -getuigen: check -kleed bruid: check -kledij bruidegom: check, enkel nog hemd en schoenen -kledij kindjes: geen voorlopertjes bij ons -schoenen + lingerie bruid: schoenen check, lingerie volgende week -juwelen bruid: niet ok -bruidsboeket: niet ok, zelfs nog geen idee wat en hoe -bloemen zaal + zaaldecoratie: ongeveer check :)
Succes nog!!
|
|
Ellen
5-5-2012
|
26-10-2011 15:42:39
Hey hey,
Wij trouwen een dag na jullie en hier is ons lijstje:(wel gekopieerd van jou :-) ) -feestzaal: check -DJ: check -vervoer: check -fotograaf: check ( alles moet nog afgesproken worden) -trouwringen: moeten nog gekozen worden -uitnodigingen: Maken we zelf, er zijn er al 19 klaar van de +/-200 denk ik? -bedankjes: liggen nog niet vast -gastenboek: We hebben een idee -getuigen: ze zijn gevraagd en alle twee akkoord :-) -kleed bruid: ligt vast, wordt pas binnen 4mndn geleverd dan enkel nog terug gaan om te passen en dergelijke -kledij bruidegom: niet ok, volgende maand mss gaan kijken -kledij kindjes: niet ok, in januari gaan kijken -schoenen + lingerie bruid: niet ok -juwelen bruid: niet ok -bruidsboeket: niet ok -bloemen zaal + zaaldecoratie: niet ok -Tafelschikking ( hoe de mensen hun tafel kunnen vinden ): gekozen, maar nog niet gemaakt.
Ongeveer hetzelfde, nog heel wat werk
Véél succes aan iedereen!
groetjes
Ellen
|
|
Wendy
11-5-2012
|
26-10-2011 15:43:10
Hallo Heb ook even je lijstje overgenomen.
-feestzaal: check -DJ: check -dag en uur gemeentenhuis: check -vervoer: mee bezig doet mijn toekomstige man -fotograaf: check -trouwringen: nog te doen -uitnodigingen: worden ontworpen door onze fotograaf -bedankjes gasten: nog te doen -bedankjes ouders: nog te doen -bedankjes getuigen: nog te doen -gastenboek: nog halen -huwelijkskaars: nog te doen -getuigen: gevraagd -kledij bruidegom: gaat hij binnenkort voor kijken -kledij kindjes: nog doen -schoenen + lingerie bruid:nog doen -juwelen bruid: nog doen -make up en kapsel bruid: moet ik nog kiezen -bruidsboeket, corsages: bloemist gekozen, bestellen maart - versieringen nog doen.
zo dat was het
|
|
Ellen
5-5-2012
|
26-10-2011 15:46:04
oei nog een aantal zaken vergeten... Kapster + uur: ok, kapsel nog niet... visagiste : ok Bedankjes ouders: nog geen enkel idee Bedankjes getuigen: ook nog geen enkel idee Huwelijkskaars: niet ok
groetjes!
Ellen
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
26-10-2011 17:41:31
Hoi Elsie!
Wij trouwen een weekje voor je en hebben volgende zaken al in orde :
- zaal : OK (zij doen ook de verdere versiering, ...) --> gesprek voor menu enz in februari - DJ : OK --> gesprek komt nog - Getuigen : OK - Kerk : OK, eerste gesprek volgende week met pastoor - Misboekje : zo goed als af, natuurlijk nog goedgekeurd worden - Gemeentehuis : OK maar dient 6m op voorhand nog extra bevestigd te worden - Fotograaf : OK, eerste gesprek gehad - Videograaf : OK, eerste gesprek gehad - Ceremoniemeester : OK, eerste gesprek gehad - Trouwjurk : OK, eerste pas einde januari - Accessoires (schoenen/juwelen/lingerie) : niet OK, daar ga ik volgende maand voor zien - Trouwringen : OK (sinds vorige week) - Kapper : OK, eerste proefbeurt nog niet gedaan (maar is mijn vaste kapster dus...) - Visagiste : OK, eerste proefbeurt januari (bij eerste pas jurk) - Gastenlijst : OK - Tafelverdeling : zo goed als OK - Dagplanning : zo goed als OK - Vervoer : wordt geregeld via broer van hubbie, nog niet helemaal geregeld - Kostuum hubbie : niet OK, afspraak wordt gepland in januari - Schoenen kostuum : niet OK, wordt gekozen na kostuum natuurlijk! :-) - Uitnodingingen : al enkele ideetjes opgedaan, ongeveer een idee dus - Bedankjes : al enkele ideetjes opgedaan, ongeveer een idee dus - Bloemist : ik weet al wie, veel geregel is daar niet aan! :-)
Dat is het denk ik zowat... Wij hebben geen bruidskindjes dus daar moeten we geen kleding voor voorzien. De zaal versiering hoeven we ook niet zelf te voorzien, dit wordt samen besproken als we de menu definitief vastleggen.
Ik vind dat we voor de rest nog ruim de tijd hebben om bedankjes voor de ouders & getuigen te voorzien, de bloemen in de kerk te regelen, huwelijkskaars, ...
Ik denk he lieve bruidjes, dat onze trouwdag er zo gaat zijn!! Eer de feestdagen voorbij zijn...! :-) xxxx
|
|
dorien
5-5-2012
|
26-10-2011 17:50:12
van u lijstje heb ik mijn trouwkleed al besteld + alles er op en er aan buiten mijn schoenen, voor de rest ongeveer hetzelfde gepland. wij hebben ook een ceremoniemeester, vervoer ligt vast, goede herder ... enkele gesprekken gehad met onze voorganger en misboekje is ongeveer oké, we gaan thuis de viering houden dus nog wel tent enzo regelen, huwelijkskaars hebben we al, ideeën voor uitnodigingen zijn er 2, we weten wat onze bedankjes worden
nog veel voorbereidingsplezier! x
|
|
Anouck
5-5-2012
|
27-10-2011 15:46:50
Hoi,
Je zit alleszinds voor op mijn schema, ik ben nogal een 'flexibele' en 'anti stress' vandaar :-)
- feestzaal: check, decoratie wordt door de feestzaal zelf gedaan, menu kiezen etc pas in februari - maart - gemeentehuis: ok, moet nog is extra bevestigd worden - viering: niet ok, alleen vage ideetjes -DJ: hebben we niet, dagfeest -vervoer: iedereen zijn eigen auto, lekker makkelijk -fotograaf: niet ok, 7 november wel een eerste gesprek -trouwringen: moeten nog gekozen worden, wel al ideetjes -uitnodigingen: save the date kaartjes gaan dit weekend buiten, uitnodigingen denk ik nog niet aan -bedankjes: nog geen idee -gastenboek: nog geen idee -getuigen: we twijfelen nog -kleed bruid: niet ok, morgen naar tweede winkel en hopelijk daar geluk -kledij bruidegom: niet ok, gaat hier pas in februari maart voor kijken (lentecollectie) --schoenen + lingerie bruid: niet ok -juwelen bruid: niet ok -bruidsboeket: niet ok, ik weet wel wat ik wil -Tafelschikking ( hoe de mensen hun tafel kunnen vinden ): geen idee
Als ik voor de eindejaarsdagen een trouwkleed heb en de fotograaf vastligt en de viering een beetje vorm krijgt, ben ik tevreden.
|
|
Anouck
5-5-2012
|
27-10-2011 15:49:21
PS wij trouwen wel 26 mei ipv 5 mei :-)
|
|
Sarah
18-5-2012
|
27-10-2011 18:53:53
En sinds daarnet ook mijn kapster gevraagd en die doet er ineens de make up bij ook! Twee vliegen in één haarbeurtklap. In maart gaan we proefkapsels doen... Nu eerst nog wat laten groeien en groeien :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|